• ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
  • کد خبر: 53079
  • readingTime: ۱ دقیقه
استقلال ملاثانی - سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی اظهار داشت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص گرویدن به دین اسلام و اینکه این سوال، یک سوال شخصی است، گفت: مشکلی ندارم به این سوالات پاسخ بدهم و مسئله شخصی من با مسئله حرفه‌ای جداست؛ با افتخار مدتی پیش به دین اسلام روی آوردم، در حال حاضر، من یکی از شماها و عضو یکی از خانواده‌های ایرانی هستم. البته می‌خواستم آخر فصل در مورد این مسائل صحبت کنم، اما چون بیان کردید، بله حقیقت دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: ما ۳ بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل نیز زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص زندگی شخصی‌اش گفت: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =