• ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
  • کد خبر: 52951
  • readingTime: ۱ دقیقه
مس

معاملات آتی مس در یک اصلاح تکنیکالی به زیر ۹۷۰۰ دلار بازگشت، زیرا معامله گران پس از افزایش شدیدی که در اواسط فوریه آغاز شد، سودهایی را به دست آوردند.

به گزارش ایراسین، معاملات آتی مس در یک اصلاح تکنیکالی به زیر ۹۷۰۰ دلار بازگشت، زیرا معامله گران پس از افزایش شدیدی که در اواسط فوریه آغاز شد، سودهایی را به دست آوردند.

داده‌های PMI آمریکا در ماه آوریل نشان داد که رشد کسب‌وکار ایالات متحده کند شده است زیرا فعالیت‌های تولیدی و خدماتی کاهش یافت که انتظارها را برای کاهش نرخ بهره افزایش داد و سبب تضعیف شاخص دلار و تقویت دارایی‌های پایه شد.

در همین حال، به دلیل همزمانی ریسک عرضه با نشانه‌هایی از تقاضای قوی، قیمت مس نزدیک به بالاترین حد در ۲ سال گذشته نگه داشته است.

بر اساس گزارش تحلیل بازار، داده‌های ماهواره‌ای نشان داد که کارخانه‌های ذوب مس در چین، بزرگترین تولیدکننده مس تصفیه‌شده در جهان، در میان وعده‌های کاهش ۱۰ درصدی تولید در سال جاری، سطح فعالیت خود را کاهش دادند. این اقدام پاسخی به عرضه کم سنگ مس برای کارخانه‌های ذوب چینی است که ظرفیت مازاد این بخش را برای رساندن هزینه‌های ذوب به پایین‌ترین میزان خود در سال‌های اخیر افزایش می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =