سجام

شرکت سپرده گذاری مرکزی وجوه از پرداخت ۱۶۷ میلیارد تومان سود به حساب یک میلیون و ۹۴۵ هزار سهامدار در هفته سوم فروردین خبر داد.

به گزارش ایراسین، اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزئیات واریز سود سهامداران در سومین هفته از فروردین ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۷ ناشر، سود جاری، سود سنواتی و حق تقدم یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۷۸۴ سهامدار را که شامل یک هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال می‌شود را به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند.

آمار واریز سود جاری ۱۰ ناشر

این گزارش می‌افزاید: در هفته سوم فروردین ماه امسال، ۱۰ ناشر «آلومراد، افست، لیزینگ صنعت و معدن، سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب، سرمایه‌گذاری مسکن الوند، سرمایه‌ گذاری‌ رنا، گروه ‌توسعه‌ هنر ایران، سیمان ‌کردستان، لیزینگ‌ پارسیان، گروه‌ سرمایه‌گذاری‌ فولادی‌ معیار صنعت پارس» سود جاری یک میلیون و ۳۵ هزار و ۷۵۵ سهامدار که شامل ۸۲۲ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

آمار واریز سود سنواتی و حق تقدم ۷ ناشر

همچنین، در این دوره زمانی، ۷ شرکت «لیزینگ خودرو غدیر، مخابرات‌ایران، رایان هم‌افزا، داروسازی کوثر، بیمه حافظ، بیمه‌ سرمد، سرمایه گذاری‌ توسعه‌ گوهران‌ امید»، سود سنواتی و حق تقدم ۹۱۰ هزار و ۲۹ سهامدار را که شامل ۸۵۰ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =