• ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
  • کد خبر: 52204
  • readingTime: ۱ دقیقه
بسکتبال

تیم بسکتبال ذوب‌آهن با برتری در دیدار دوم مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر، شانس خود را برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی مسابقات افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دیدار دوم تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و کاله آمل در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال شامگاه دوشنبه (۲۱ فروردین) از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ملت اصفهان برگزار شد و با برتری ذوب‌آهن خاتمه یافت.

مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، رسول مظفری، حسین مکاریان، مهدی مرادی‌نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، سیامک ترابی‌خواه، دوایت باکس و جونز جمیل شاگردان مهران حاتمی در این مسابقه بودند.

ذوبی‌ها که بازی اول را با پیروزی ۹۰ بر ۸۲ پشت سر گذاشته بودند، در کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۱۷ بر ۱۲ مغلوب شدند تا به نظر برسد شب راحتی در انتظار سبزپوشان نخواهد بود؛ در ست کوارتر دوم سبزپوشان ذوب‌آهن اختلاف را جبران کردند و نتیجه ۲۷ بر ۱۵ را رقم زدند تا مجموع نیمه نخست را با برتری ۳۹ بر ۳۲ به رختکن بروند.

در کوارتر سوم نماینده اصفهان به نمایش خوب خود ادامه داد و ۱۸ بر ۱۱ از سد کاله گذشت؛ در کوارتر چهارم نیز ذوبی‌ها تیم برتر میدان بودند و در نهایت با برتری ۸۰ بر ۵۷ شانس خود را برای صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات افزایش دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =