• ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
  • کد خبر: 52103
  • readingTime: ۱ دقیقه
جامپ

گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی) در اصفهان رونمایی شد، این گرنت تلاش می‌کند تا با حمایت و تشویق دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها در راستای خلق و بالندگی ایده‌های پژوهشی نوآورانه و پربار گام بردارد.

به گزارش ایراسین، معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان براساس مأموریت محوله، به منظور خلق و بالندگی ایده‌های پژوهشی نو و در چارچوب اولویت‌های علمی و مدیریت کشور عزیزمان ایران، حمایت مالی و معنوی ویژه‌ای را از استادان و دانشجویان در قالب «اولین فراخوان گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی)- JUMP»، تعریف کرده است.

این گرنت، فرصتی را در اختیار پژوهشگران علاقه‌مند می‌گذارد تا در اولین دوره این رویداد، ایده‌های تحقیقاتی خود را در زمینه مگاترندهای مطرح دنیا در سه حوزه سلامت و پزشکی، مطالعات شهری و اقتصاد و هنر ارائه کرده و در راستای تحقق آن‌ها گام بردارند.

گرنت جامپ، پس از انتخاب ۱۰ ایده برتر و اهدای ۵ گرنت ۳۰۰ میلیون ریالی به استادان و ۵ گرنت ۱۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان، با انعقاد قرارداد همکاری مشترک با ایده‌پردازان برتر برای پیاده‌سازی ایده‌ها و ارائه حمایت‌های مالی و معنوی، آن‌ها را در ادامه مسیر پژوهشی همراهی می‌کند.

دانشجویان و استادان علاقه‌مند می‌توانند پروپوزال‌های پژوهشی مرتبط با اولویت‌ها و محورهای تعیی ن‌شده را از اول اردیبهشت‌ماه تا اول تیرماه ۱۴۰۳ در وب‌سایت جامپ به آدرس https://jdisf.ac.ir/jump ارسال نمایند.

گفتنی است اولویت‌های مربوط به فراخوان، فرم‌ها، دستورالعمل‌ها و راهنمای متقاضیان هم‌اکنون در وب‌سایت رویداد قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =