ساخت لوله های جریانی

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان از خرید ۵۲ درصد سهام شرکت کیوان جاوید و تکمیل زنجیره تولید لوله‌های درزجوش در هلدینگ آتیه فولاد خبر داد.

به گزارش ایراسین، حامدحسین ولی‌بیک اظهار کرد: ازآنجاکه تکمیل چرخه عملیات شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا منوط به احداث خط پوشش می‌شد، با تحصیل سهام این شرکت مدیریت بهینه فرایند تولید و کسب ارزش‌افزوده بیشتر امکان‌پذیر شده است.

وی تصریح کرد: تصمیم به ساخت یا خرید کارخانه پوشش لوله، هم‌زمان با خرید کارخانه‌های لوله‌های اسپیرال مدنظر بود؛ چراکه پوشش لوله، از مهم‌ترین قسمت‌های زنجیره تولید است و ارزش‌افزوده قابل‌توجهی به همراه دارد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد با اشاره به ادغام دو کارخانه نورد لوله کوثر و تنبوشه‌سازان آتیه جی در سال گذشته بیان کرد: با این سرمایه‌گذاری جدید، عملاً شرکت نورد لوله کوثر تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین لوله‌سازان کشور شد که قادر به تأمین پوشش لوله‌های خود نیز هست.

وی اذعان کرد: شرکت پوشش لوله کیوان جاوید، از این پس به‌عنوان زیرمجموعه مستقیم شرکت نورد لوله کوثر و به‌عنوان عضو جدیدی از هلدینگ آتیه‌فولاد به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ولی‌بیک ابراز داشت: کارخانه پوشش لوله کیوان جاوید در فهرست بلند منابع وزارت نفت حضور دارد و همچنین پرونده ایجاد روکش پلی‌اتیلن سه لایه و رنگ و پوشش پودری را داراست.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد ادامه داد: مجوز پوشش سازه‌ها و لوله‌های فلزی پایه اپوکسی و مجوز پوشش نواری پایه نفتی لوله از دیگر مجوزهای اخذشده توسط شرکت پوشش لوله کیوان جاوید است.

وی با اشاره به اخذ تأییدیه از شرکت ملی نفت (AVL) و شرکت ملی گاز ایران و دیگر شرکت‌های مطرح مشاور طرح‌های عمرانی توسط این شرکت، اذعان کرد: کیوان جاوید دارای گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی متعددی همچون AWWAC205،AWWAC203، ISO9001، ISO45001 و ISO14001 است که از جمله افتخارات و دستاوردهای این شرکت به‌شمار می‌رود.

ولی‌بیک با اشاره به معافیت مالیاتی هفت‌ساله کارخانه پوشش لوله، یادآور شد: با خرید این کارخانه، امکان بهره‌گیری از ظرفیت دانش فنی نیروی انسانی مشغول کار در خط را نیز به دست آوردیم.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد با بیان اینکه مسائل مربوط به نقل‌وانتقال قانونی شرکت نیز انجام شده است، خاطرنشان کرد: خرید این کارخانه و تکمیل زنجیره تولید لوله اسپیرال، با فراهم آوردن امکان کسب سود بیشتر، آتیه‌ای روشن را برای سهام‌داران به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است شرکت کیوان جاوید در پروژه‌های بزرگ ملی و فراملی همچون آب‌رسانی بن-بروجن، انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی، آب‌رسانی از سد تالوار، انتقال آب به رفسنجان، پروژه صادراتی به ترکمنستان و گازرسانی به سیستان و بلوچستان فعالیت نموده و افتخارات درخشانی در عرصه صنعت و سازندگی کسب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =