متین آقاجانپور

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: تنها خواسته ما طبق صحبت‌های انجام شده با وزیر ورزش این است که مشکل سربازی مارا حل کنند زیرا هر چهار نفر سرباز هستیم.

متین آقاجانپور بازیکن تیم ملی بسکتبال سه نفره در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، در رابطه با مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۴ و کسب مقام دوم این رقابت‌ها، اظهار کرد: برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ حدود سه هفته تمرین داشتیم، دونفر از بازیکنان سابقه حضور در این رقابت‌ها را داشتند. سرمربی تیم ملی سه نفره تخصصی بسکتبال سه به سه را کار می‌کند که کنار او به خوبی تمرین کردیم و نتیجه قابل قبولی گرفتیم.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها از سطح فنی و کیفی خوبی برخوردار بود، تیم‌های قدرتمند چین، ژاپن و نیوزلند را شکست دادیم و به دیدار نهایی راه پیدا کردیم؛ در فینال از لحاظ بدنی و ذهنی شرایط مناسبی نداشتیم و قهرمانی را از دست دادیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال سه نفره با بیان اینکه فشار مسابقات در فینال زیاد شد، گفت: در طول مسابقات به انجام دو بازی در یک روز عادت کرده بودیم، اما سه بازی با تیم‌های خوب ژاپن و استرالیا کار ما را سخت کرد. اگر مسابقه فینال یک روز دیر تر برگزار می‌شد مطمئن باشید عملکرد بهتری به نمایش می‌گذاشتیم.

آقاجانپور در خصوص حمایت‌ها فدراسیون بسکتبال، تصریح کرد: برای اعزام به میابقات آسیایی شرایط را فراهم کردند و مشکلی از این بابت نداشتیم. تنها خواسته ما طبق صحبت‌های انجام شده با وزیر ورزش این است که مشکل سربازی مارا حل کنند زیرا هر چهار نفر سرباز هستیم.

امیدوارم مشکل سربازی ما حل شود/ در پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌رویم
وی در رابطه با بازتاب رسانه‌ای یکی از پرتاب‌هایش، اظهار کرد: مقابل ژاپن بازی داشتیم که مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شد، طبق صحبتی که با هم تیمی‌هایم داشتم، گفتند توپ را پرتاب کن که خطا بشود، من هم همین کار را انجام دادم، اما خدا با ما بود و توپ گل شد؛ به خاطر سربازی خیلی اذیت شدیم و شادی بعد از گل به همین دلیل بود.

بازیکن تیم ملی بسکتبال سه نفره با اشاره بر اینکه دومین تجربه حضور در مسابقات سه به سه را به صورت تخصصی داشتم، گفت: در بازی‌های سه به سه بازیکنان به هماهنگی نیاز دارند که اگر رقابت‌های دوستانه برگزار شود این امر محقق می‌شود؛ قبل از دیدارهای آسیایی ما فقط با بازیکنان لیگ برتری به عنوان حریف تمرین داشتیم.

آقاجانپور در رابطه با لیگ برتر بسکتبال و حضور در پلی‌آف این رقابت‌ها همراه با تیم کاله، تصریح کرد: لیگ امسال از کیفیت خوبی نسبت به سال گذشته برخوردار است، همه تیم‌ها حداقل دو بازیکن خارجی به خدمت گرفتند؛ شرایط کاله هم خوب است، در پلی‌آف با ذوب آهن بازی داریم، این تیم را یک بار در طول فصل بردیم و یک بار هم شکست خوردیم؛ امیدوارم در پلی آف عملکرد خوبی داشته باشیم و پیروز شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =