• ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
  • کد خبر: 51380
  • readingTime: ۱ دقیقه
ولی بیک

حامدحسین ولی بیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان به مناسبت فرارسیدن نوروز پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش ایراسین، حامدعلی ولی بیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان به مناسبت فرارسیدن نوروز پیام تبریکی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است...

بسم الله الرحمن الرحیم

برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز

بار دیگر، باد بهاری از راه رسید و به پیکر بی‌جان طبیعت روح تازه‌ای دمید تا همچون پیکی از جانب حق، آیینۀ تمام‌نمای قدرت خداوندی و حامل پیام دوستی و درستی و همدلی و همراهی باشد.

این پیک راست‌گفتار، هرسال به ما یادآور می‌شود که فرصت زیستن اندک و فرصت ساختن از آن نیز اندک‌تر است و باید تمام همت خود را برای برجای نهادن میراثی که آیندگان به آن افتخار کنند، به کار گیریم و از فرصت‌ها، نهایت استفاده را ببریم.

اینک که گام نهادن به بهار طبیعت، در نخستین روزهای تنفس در بهار قرآن محقق گشته و بهار در بهاری شگرف را رقم زده است، فرصت تازه‌ای فراهم آمده تا در آن، با گشودن دفتری نو، قصه‌ای بدیع آغاز کنیم و با نگاهی دوراندیش، بنیاد آتیه‌ای روشن را بر میراث گذشته استوار سازیم.

اینجانب، ضمن تبریک نوروز باستانی و آغاز سال جدید شمسی و نیز ماه پرخیر و برکت رمضان به عموم سهامداران محترم و نیز همکاران ارجمندم در جای‌جای هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان، که همواره شاهد تلاش‌های بی‌وقفۀ آن‌ها برای تأمین منافع سهامداران و خلق سود پایدار بوده‌ام، از درگاه ایزد متعال برای همۀ عزیزان سالی نیک و سرشار از شادی و رمضانی سراسر رحمت و نعمت را آرزومندم.

حافظ منشین بی می و معشوق زمانی

کایام گل و یاسمن و ماه صیام است

حامدحسین ولی‌بیک

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =