• ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
  • کد خبر: 51367
  • readingTime: ۱ دقیقه
سفرهای نوروزی

میزبانی ورزشگاه ولایت واقع در منطقه ۵ از مسافران نوروزی، نظارت مستمر کمیته حراست و امنیت بر مراکز خدمت‌رسان به مسافران و جمع‌آوری ۴۴ چادر مسافرتی از سطح شهر ازجمله اقدامات کمیته‌های مختلف ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز و شب گذشته است.

به گزارش ایراسین، مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به پیش‌بینی اداره هواشناسی مبنی بر بارش باران در این ایام، مناطق ۵، ۶ و ۱۳ در جنوب شهر و مناطق ۱۰ و ۱۴ در شمال شهر اصفهان در آماده‌باش به سر می‌برند.

جواد شفیعی افزود: رأس ساعت ۲۰:۳۰ سه شنبه ۲۹ اسفندماه درهای ورزشگاه ولایت واقع در منطقه ۵ شهرداری اصفهان به روی مسافران بازگشایی شده و در صورت نیاز، یک ورزشگاه دیگر نیز وارد مدار اسکان خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، ظرفیت اسکان هر شب در شهر اصفهان بین ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار نفر شب‌خواب است و با توجه به اینکه برای نوروز ۱۴۰۳ یک ماه ظرفیت اسکان در نظر گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود تا دو میلیون نفر مسافر را اسکان دهیم.

نظارت مستمر کمیته حراست و امنیت بر مراکز خدمت‌رسان به مسافران

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان هم گفت: کمیته حراست و امنیت در راستای افزایش امنیت مسافران نوروزی ضمن هماهنگی با نهادهای انتظامی و امنیتی، به‌صورت مستمر بر تمام مراکز خدمت‌رسان شهرداری اصفهان نظارت خواهد داشت.

مجید جمشیدیان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه ایام نوروز نیز مورد ارزیابی و رصد این کمیته قرار می‌گیرد، تاکید کرد: مسافران می‌توانند نظرات و انتقادات خود را درباره سو جریانات از طریق شماره تلفن ۳۸۹۰ و سامانه سوت‌زنی به نشانی

http://my.isfahan.ir/ اطلاع دهند تا به تخلفات احتمالی رسیدگی و برای رفع آن‌ها اقداماتی انجام شود.

جمع‌آوری ۴۴ چادر مسافرتی از سطح شهر

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان هم اظهار کرد: از ساعت ۰۷:۰۰ روز بیست‌وهشتم اسفند تا ساعت ۰۷:۰۰ روز بیست‌وهشتم اسفند ۲۰ مورد تذکر و اعمال قانون درخصوص بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) انجام شده است.

روح‌الله ابوطالبی با اعلام اینکه در این بازه زمانی ۴۴ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است، افزود: در این مدت، هدایت و ساماندهی ۲ متکدی و ۱۲ دست‌فروش در شهر انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =