ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در یک باشگاه فوتبال کار می‌کنیم، در شرایطی که داریم باید فعالیت کنیم و اگر چیزی که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم نباید دست از تلاش برداریم، تیم و بازیکنان خوبی داریم و باید کار کنیم؛ شاید شرایط برخی مواقع بر وفق مراد نباشد اما باید تلاش کنیم و چیزی که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: راحت‌ترین کاری که می‌توانم انجام دهم، صحبت کردن در مورد بازی است زیرا بازی فرداست و نمی‌دانیم چه نتیجه‌ای به دست می‌آید؛ برویم که یک نتیجه خوب بگیریم، بازی قبلی نتیجه خوبی خارج از خانه گرفتیم و می‌خواهیم به شرایط خوب قبلی برگردیم.

وی ادامه داد: شرایط یکسان است، فردا بازی داریم و نتیجه را نمی‌دانیم، امیدوارم خیلی سریع به حالت عادی خودمان برگردیم.

مورایس تصریح کرد: انرژی من همیشه یکسان است، امروز کمی بیمار هستم؛ امروز فوق‌العاده است و امیدوارم فردا نیز فوق‌العاده باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: رامین رضائیان انرژی زیادی دارد و بهترین خودش را انجام می‌دهد، تیم باید فضای پشت رامین را جبران کند؛ سال گذشته مسعود بیشتر عقب بازی می‌کرد و این فضا را جبران می‌کرد و در ابتدای فصل با کریمی و قربانی این فضا را پر می‌کردند، در کل سخت است اما سعی می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم، رامین هم باید بیشتر درک کند و فضای ایجاد شده را جبران کند.

وی یادآور شد: در ابتدای این فصل حسینی بازیکن مس رفسنجان را می‌خواستیم که نشد، برنامه عوض شد و اگر بخواهیم رامین را مقایسه کنیم، خیلی فرق کرده و بهتر شده و کارهای مهمی برای تیم انجام می‌دهد.

مورایس در مورد هواداران گفت: آرزوی روزهای خوب برای هواداران سپاهان و همه هواداران فوتبال در روزهای پایانی سال و سال آینده دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان داشت: در یک باشگاه فوتبال کار می‌کنیم، در شرایطی که داریم باید فعالیت کنیم و اگر چیزی که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم نباید دست از تلاش برداریم، تیم و بازیکنان خوبی داریم و باید کار کنیم؛ شاید شرایط برخی مواقع بر وفق مراد نباشد اما باید تلاش کنیم و چیزی که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.

وی در ادامه تصریح کرد: همه در زندگی آرزوهایی داریم که شاید نتوانیم به دست بیاوریم، محدودیت‌هایی وجود دارد که برخی چیزها را نمی‌توانم داشته باشیم و برخی دیگر را می‌توانیم داشته باشیم.

مورایس در پایان گفت: به عنوان مربی یک باشگاه، هیچ بازیکنی نیست که زیر نظر مربی وارد باشگاه شود، داریم در یک تیم فوتبال کار می‌کنیم، کارها به صورت تیمی انجام می‌شود و نمی‌خواهیم چیزی را گردن کسی دیگر بیندازیم، همه با هم مسؤول اتفاقات هستیم، در هر صورت کار تیمی است و نباید کسی را سرزنش کنیم، بهتر از مسؤولیت برخی اتفاقات را برعهده بگیریم، من هم به عنوان مربی، بازیکن یک تیم هستم، ما در لحظه نسبت به شرایطی که داشتیم و گزینه‌هایی امکان‌پذیر را به بهترین شکل داشته‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =