• ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
  • کد خبر: 51190
  • readingTime: ۱ دقیقه
سهام استقلال

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های خصوصی گفت: وظیفه وزارت ورزش تیمداری نیست و وظیفه ما نظارت بر امور باشگاه‌ها است.

به گزارش ایراسین، سید محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش امروز پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در جمع خبرنگاران گفت: به نقطه نظرات مجمع با تأکیدات وزیر ورزش احترام می‌گذاریم و مجمع با انتخاب محمد کاظمیان، سرنوشت فدراسیون سوارکاری را برای ۴ سال آینده مشخص کرد. امیدواریم با اجرایی کردن برنامه‌هایی که وی با نظارت وزارت ورزش ارائه داد، جایگاه رشته سوارکاری ارتقا پیدا کند.

وی در ادامه در واکنش به حمایت وزارت ورزش از کاندیدایی خاص در انتخابات فدراسیون سوارکاری، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان به خصوص در این دوره با دستور ویژه وزیر ورزش در انتخابات ورود نمی‌کند و به مجمع احترام می‌گذارد و وزارت ورزش هیچ حمایتی در هیچ دوره‌ای از انتخابات از هیچ فدراسیون و هیچ کاندیدایی انجام نخواهد داد.

اسبقیان تاکید کرد: وظیفه ما نظارت و مدیریت مجمع است که به صورت سالم برگزار شود و وزارت ورزش نظر خاصی راجب به هیچ کاندیدایی دارد و در عین حال که به همه احترام می‌گذارد. درباره اینکه چه کسی انتخاب می‌شود، مجمع تصمیم می‌گیرد.

معاون وزیر ورزش که وزارت ورزش چه برنامه‌ای برای عدم تکرار اتفاقات دوره گذشته فدراسیون سوارکاری که حتی کار به صحن مجلس هم کشیده شد، دارد، یادآور شد: وزیر ورزش، مدیری انقلابی و فسادستیز است و تیم مدیریت وزارت ورزش هم همین طور است و اجازه نخواهیم داد اتفاقی خلاف مقررات و شرع در فدراسیون‌ها بیفتد. البته رؤسای فدراسیون‌ها خودشان نظارت کافی را دارند اما وزارت هم به هیچ عنوان از نظارت خودش عدول نخواهد کرد و به صورت جدی برنامه فدراسیون‌ها را رصد می‌کند.

بر اساس گزارش ایرنا، اسبقیان در پایان درباره صحبت سخنگوی دولت درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک غیر دولتی، تصریح کرد: قطعاً همان است که سخنگوی دولت اشاره کرد و موضوعات مربوط به واگذاری را سازمان خصوصی در جریان است اما با توجه به تأکیدات وزیر ورزش، وظیفه وزارت ورزش تیمداری نیست و وظیفه ما نظارت بر امور باشگاه‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =