انتخابات 11 اسفند 1402 در شرکت فولاد مبارکه

انتخابات و مشارکت مردم در آن، نشانه‌ای روشن از استقرار مردم‌سالاری دینی است و قدرت تصمیم‌گیری آحاد مردم را به نمایش می‌گذارد. بدون تردید رأی آگاهانه مردم زمینه‌ساز تحقق مطالبات و حقوق مردم است و ضمن بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی، پشتوانه محکمی برای کشور و مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در اقتدار ملی و مهم‌ترین تأمین‌کننده منافع ملی است.

پایگاه خبری ایراسین، انقلاب اسلامی ایران در طول عمر چهل‌وپنج‌ساله خود، دوران پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشته و درصحنه‌های پرالتهاب و پر از بیم و امید خود، حضور، مشارکت و نقش‌آفرینی مردم تنها راهکار و راهگشای عبور از موانع و بحران‌ها بوده، تا جایی که هرجا سدی در مسیر حرکت انقلاب ایجاد شده، مشارکت مردم همه سدها را شکسته و انقلاب را بیمه کرده است، مشارکتی که نشان از فهم بالا، بلوغ و پختگی و بصیرت سیاسی و اجتماعی مردم دارد.

همان‌طور که یک نظام حاکمیتی مبتنی بر اراده مردم اجازه ندارد که حق اساسی آنان در تعیین سرنوشتشان را از ایشان سلب کند، طبیعی است که مردم نیز نمی‌توانند و نباید با عدم مشارکت در تأمین منافع و مصالح کشور، از خود سلب مسئولیت کنند. انتخابات امانتی از نسل‌های گذشته انقلاب است که برای تحقق آن، جان‌فشانی‌های زیادی شده و روشن است که گزینه مقابل مردم‌سالاری دینی، استبداد و آنارشیسم است؛ بنابراین طبیعی است که حفظ این ارزش در جامعه امروز، مسئولیتی بر عهده همه افراد است.

بدیهی است هرچه میزان مشارکت و همراهی و اقبال مردم به انتخابات بیشتر باشد، پشتوانه مردمی حاکمیت به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه، بیشتر تقویت می‌گردد و ضمن افزایش مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت نظام، توان بازیگری توانمند در عرصه داخلی و رایزنی‌های بین‌المللی در سیاست خارجی را ارتقا می‌دهد و منافع ملی کشور را تأمین می‌کند.

قطع به‌یقین، هر رأی از آرا مردم برای وضعیت فعلی و اوضاع آینده کشور اثربخش و سودمند است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات هفته گذشته خود بیان داشتند انتخابات قوی یکی از ارکان پیشرفت بوده و انتخابات پرشور، زمینه‌ساز رفع مشکلات، پیشرفت ایران و از ارکان اداره صحیح کشور است که سود آن به‌تمامی ملت ایران بازمی‌گردد.

بستر انتخابات ضمن افزایش وحدت اجتماعی، فرصتی همگانی برای رشد و پیشرفت و ظهور و بروز استعدادهاست که کاهش تعارضات اجتماعی را در پی داشته و با ارتقای کارآمدی نظام و کاهش تصمیم‌سازی‌های غلط، زمینه جلب اعتماد مردم، ارتقای سرمایه اجتماعی، مشارکت فراگیر و نظارت جمعی مردم بر مصالح خود را تأمین می‌کند و با ترویج گفت‌وگومحوری، شاخص‌های حکمرانی را در راستای خواسته‌های ملت بازتعریف کرده و به ترسیم یک جامعه هدفمند و آرمانی منجر می‌شود.

برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، فرصت تازه و فصل تازه‌ای از خدمت به مردم را برای منتخبین این دوره از انتخابات گشود تا با درک مطالبات واقعی مردم و شرایط حساس کشور در عرصه داخلی و خارجی، اهتمام بیشتری به رفع موانع و مشکلات کشور در عرصه اقتصاد، تولید و معیشت مردم داشته باشند و انتظارات به‌حق مردم برای بهبودی اوضاع را برآورده سازند و ضمن ایجاد امید و نشاط در جامعه، سرمایه مردمی نظام اسلامی را که همان اعتماد و اقبال مردم است ارتقا بخشند.

شرکت فولاد مبارکه که خود مولود این انقلاب و نظام اسلامی بوده و برآمده از خواست مردم و متخصصان برای ساخت و آبادانی ایران و تحقق شعار استقلال و خودکفایی ملی است، با مشارکت حداکثری خود درصحنه انتخابات، امیدواراست تا با شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی و انتخاب افراد اصلح در این دوره انتخابات و انتخاب افراد متخصص، آگاه، سالم و دغدغه‌مند، توسعه‌طلب و حامی صنعت و تولید، زمینه حمایت و تصویب قوانین موردنظر تولیدکنندگان و فعالان صنعت و اقتصاد کشور بیش‌ازپیش فراهم شود و به دنبال آن شاهد کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ارتقای سطح زندگی و درنهایت آبادانی میهن عزیز اسلامی‌مان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =