• ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
  • کد خبر: 50315
  • readingTime: ۱ دقیقه
استقلال - سپاهان

تیم فولاد مبارکه سپاهان در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر ایران مقابل استقلال با یک گل شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید.

چشمی در دقیقه ۳۶ تک گل این بازی را با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا آبی‌های پایتخت ۳۹ امتیازی شوند و مقتدرانه جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کنند. این گل شباهت زیبایی به گل چشمی در دیدار مقابل ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت.

شاگردان مورایس نیز در ادامه نتایج ضعیف خود در هفته‌های اخیر، چهارمین باخت متوالی در لیگ و ششمین شکست متوالی در بازی‌های اخیر خود را تجربه کردند تا زردپوشان اصفهانی همچنان در بحران به سر ببرند.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی (۴+۹۰ - محمدحسین مرادمند)، آرش رضاوند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (۷۷ - مهرداد محمدی)، گوستاوو بلانکو (۸۹ - آرمان رمضانی) و جلال‌الدین ماشاریپوف (۷۷ - امید حامدی‌فر).

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، رضا اسدی (۷۶ - کاوه رضایی)، برایان دابو، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده (۴۶ - آریا یوسفی)، میلاد زکی‌پور (۷۶ - عیسی عباس)، امید نورافکن، محمد دانشگر، شهریار مغانلو، محمدجواد حسین‌نژاد (۴۶ - علی‌اصغر اعرابی) و سیاوش یزدانی.

داور: پیام حیدری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =