موسوی معاون وزیر

معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت گفت: وزارت صمت با شرکت‌هایی که تجربه و سابقه صادراتی و به ویژه در جایزه ملی تعالی سازمانی مشارکت دارند، مذاکره کرده تا به یک جمع‌بندی برای یک ادبیات مشترک صادراتی برسد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید محمد موسوی در اختتامیه نوزدهمین همایش تعالی سازمانی اظهار کرد: طی این ۴۵ سال انقلاب اسلامی خوشبختانه در زمینه تجهیزات و ابزارآلات عقب گرد نداشتیم و امروز بالغ بر هزار و ۵۰۰ شرکت فعال در زمینه تولید تجهیزات پزشکی داریم که حدود یکصد محصول آنها دارای گواهی کیفیت اروپا است.

وی ادامه داد :۷۰ درصد تجهیزات در عسلویه توسط ایرانیان ساخته شده است و برای تعالی بیشتر در حوزه تولید و صادرات از بخش خصوصی به ویژه شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در جایزه ملی تعالی مشارکت دارند، کمک گرفت.

معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت با بیان اینکه در این جایزه تعالی سازمانی، شرکت‌ها با عملکرد پایدار حضور دارند، گفت: اکنون برای حضور در رقابت‌های جهانی باید تقسیم کار ملی را مد نظر قرار داد.

وی تصریح کرد: در واقع باید برای صادرات ریل‌گذاری شود هرچند که تفاهمنامه‌های خوبی در راستای تجارت آزاد انجام شده اما باید به سمت تولید در سطح استاندارد ملی رفت و ادبیات صادراتی پیدا کرد.

موسوی معتقد است که باید کیفیت محصولات ما قابل رقابت با جهان شود و این امر مستلزم تقسیم کار ملی است و البته اینکه بگویی همه این کارها وظیفه دولت است اشتباه است.

وی افزود: وزارت صمت با شرکت‌هایی که تجربه و سابقه صادراتی خوبی دارند مذاکره کرده است تا به جمع‌بندی برای یک ادبیات مشترک صادراتی برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =