جمکران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برنامه‌های مختلفی برای اعیاد شعبانیه در نظر گرفته شده و امسال ظرفیت اعزام به جمکران از استان اصفهان افزایش یافته است.

حجت الاسلام علیرضا ناجی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین در خصوص برنامه‌های اعیاد شعبانیه استان اصفهان اظهار کرد: پس از تشکیل ستاد شعبانیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان برنامه‌ها با محوریت مردمی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: شعار کشوری دهه شعبان «مهدویت، مشارکت و مقاومت» است که هرکدام بر مبنایی بیان شده و پویش ملی «مرا دریاب» با قرائت و پخش «الهی عظم البلا» در مکان‌های مقدس انجام می‌شود و احیای شب نیمه شعبان نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: اعزام به جمکران هرساله با افزایش ظرفیت همراه بوده و امسال ۴۴۰ اتوبوس را از اصفهان اعزام می‌کنیم که به همت هیئت رزمندگان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شادپیمایی یاوران مهدوی برای جاماندگان حضور در جمکران صبح نیمه شعبان از ساعت ۹ و نیم از میدان احمد آباد تا میدان امام علی (ع) با تدابیری خاص انجام می‌شود.

حجت السلام ناجی یادآور شد: همچنین ظهر نیمه شعبان یک جشنی با همکاری همه ارگان‌ها خواهیم داشت و سخنران مراسم حجت السلام نیلی پور خواهد بود که جزئیات آن طی چند روز آینده مشخص می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اعزام مبلغ و روایتگر مهدویت به مجموعه‌های فرهنگی و دولتی و مردمی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، بسته بندی کیک و بیسکوئیت با محوریت و طرح مهدوی، مطالبه از مجموعه‌های شهری که آذین‌بندی ویژه شود، پخت نان گرم برای مناطق محروم، جمع‌آوری افراد شاخص برای تولید محتوا، مساعدت در پخت غذای هیئت‌های اعزامی به جمکران از دیگر برنامه‌های دهه شعبان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =