• ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
  • کد خبر: 49833
  • readingTime: ۱ دقیقه
باران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ورود سامانه بارشی به استان اصفهان از ظهر فردا خبر داد و گفت: این سامانه طی ۲ روز کل استان را فرا می گیرد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین در خصوص بارش‌های ۲ روز اخیر در استان اصفهان اظهار کرد: عمده فعالیت سامانه به صورت باران بود، از این رو بارش باران در غرب و جنوب گزارش شد و در ارتفاعات نیز بارش برف را داشتیم.

وی گفت: به دنبال بارش‌های ۲ روز گذشته ۱۲.۸ میلیمتر بارش در اصفهان گزارش شد، ادامه داد: همچنین در اسلام آباد موگویی با ۵۰ میلی‌متر و در سمیرم با ۴۳ میلی‌متر بیشترین بارش ثبت شده و مناطق شرق کمترین بارش را داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به ورود سامانه جدید دیگری به استان اصفهان از ظهر فردا اشاره کرد و گفت: عمده فعالیت این سامانه در مناطق شمالی استان به ویژه در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، شاهین شهر، اردستان و … است که منجر به لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا روز سه شنبه در استان اصفهان فعال است، ادامه داد: همچنین با ورود این سامانه کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به کاهش دما تنش دمایی را در استان خواهیم داشت، افزود: از این رو به کشاورزان توصیه می‌شود نسبت به حفظ محصولات کشاورزی توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین توصیه می‌شود شهروندان نسبت به مدیریت مصرف گاز توجه داشته باشند.

شیشه فروش با اشاره به حوادث روز گذشته در استان اصفهان به دنبال بارش باران ابراز کرد: در روستای طقرچه در سمیرم یک واحد مسکونی خسارت دید که خسارت جانی نداشتیم، همچنین در برخی از نقاط شهری آب‌گرفتگی معابر گزارش شد.

وی همچنین به حادثه فرونشست در خیابان شهیدان کاظمی نیز گفت: این حادثه برای دومین بار طی یک هفته اتفاق افتاد که به دنبال آن لوله انتقال فاضلاب دچار آسیب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه ۳۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب اصفهان نیازمند بازسازی است، افزود: وزارت نیروباید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =