پناهیان

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شرایط جمهوری اسلامی با دیگر کشورها قابل‌مقایسه نیست و نمی‌توان با برخی از معیارهای پیشرفت در اروپا، میزان پیشرفت‌هایمان را بسنجیم، بلکه باید براساس شرایط خودمان پیشرفت‌ها را بررسی کنیم که البته پیشرفت‌های کشور ما پس از انقلاب اسلامی تاکنون بر کسی پوشیده نیست، به همین دلیل برای کشورمان آینده روشنی متصور هستیم.

به گزارش ایراسین، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در بازدید از شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم و به قدرت منطقه تبدیل شده‌ایم.

وی در ادامه افزود: شرایط جمهوری اسلامی با دیگر کشورها قابل‌مقایسه نیست و نمی‌توان با برخی از معیارهای پیشرفت در اروپا، میزان پیشرفت‌هایمان را بسنجیم، بلکه باید براساس شرایط خودمان پیشرفت‌ها را بررسی کنیم که البته پیشرفت‌های کشور ما پس از انقلاب اسلامی تاکنون بر کسی پوشیده نیست، به همین دلیل برای کشورمان آینده روشنی متصور هستیم.

وی با بیان اینکه استان اصفهان بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود درصدد هستند به ما القا کنند طی ۴۵ سال گذشته هیچ پیشرفتی نداشته‌ایم، اما نباید تحت تأثیر سیاه‌نمایی‌ها و منفی‌بافی‌های آنان قرار گیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =