• ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
  • کد خبر: 49168
  • readingTime: ۱ دقیقه
انبار کالا

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۱۵ حراج خرده‌فروشی و برخط به صورت هم‌زمان در ۹ استان کشور از امروز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به مدت سه روز آغاز شد.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایلنا، سعید غلامی باغی اظهار داشت: این حراج‌ها در استان‌های تهران، قم، گلستان، همدان، کهگیلویه، یزد، فارس، کرمان و خراسان رضوی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره لوازم خانگی عرضه شده است، گفت: کالاهای این مرحله شامل لوازم خانگی اساسی، تجهیزات الکترونیکی، سرمایشی، گرمایشی، خانه و آشپزخانه و… است.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت شرکت در این دوره از حراج خرده‌فروشی به سامانه ستاد الکترونیک دولت و یا سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مراجعه کنند و نسبت به ارائه پیشنهاد قیمت از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ اقدام کنند.

غلامی باغی با بیان اینکه تعداد حراج‌های این سازمان به ۱۵۸ مرحله رسید، گفت: از خردادماه امسال تا کنون که سامانه حراج خرده‌فروشی راه‌اندازی شده است، شاهد ایجاد رقابت و شفافیت در عرضه کالاهای لوازم خانگی به صورت خرده‌فروشی هستیم. پیش از این کالاهای این سازمان به صورت عمده و در مزایده‌ها به فروش می‌رفت.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این حراج‌ها در راستای رفع نیاز عموم مردم عرضه می‌شود و همه مردم به‌ویژه کارمندان دولت می‌توانند در این حراج‌ها شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =