• ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
  • کد خبر: 49095
  • readingTime: ۱ دقیقه
علی آبادی

وزیر صمت در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای فولادهرمزگان با بیان اینکه مهاجرت فولادمبارکه به کنار دریا برای ما افتخار آفرین است، گفت: ما باید به سمت ایجاد صنایع پایین دست با ارزش افزوده بالاتر برویم و این مهم‌ترین کاری است که باید دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عباس علی آبادی وزیر صمت در آئین کلنگ‌زنی طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: افتحار آمیز است در مراسمی دعوت شویم که حاصل زحمت دیگران را افتتاح کنیم و از سویی نیز به اندازه‌ای سعادت داشته باشیم که آغازگر عملیات اجرایی ۲ پروژه مهم باشیم.

وی با بیان اینکه اخیر در همایش صد شرکت برتر آیتم‌هایی را در خصوص شاخص‌های موردنیاز برای توسعه صنایع را اعلام کردم، گفت: همه این شاخص‌ها بر اساس مطالب علمی بیان شده و باید در دستور کار همه صنایع قرار گیرد.

وزیر صمت ادامه داد: مهم‌ترین آیتم‌ها برای توسعه صنایع افزایش بهره‌وری است، اگر امروز در فولاد هرمزگان از تولید فولاد سبز صحبت می‌کنیم ارزش آن به شاخص بهره وری است به گونه‌ای که برای تحقق آن از هیدروژنی استفاده می‌شود که هدر می‌رفته و این دیدگاه برای برای ما افتخار آمیز است.

وی تاکید کرد: کاهش مصرف انرژی و مصرف آب افتخار آمیز است و امروز شاهد روندی در بهره برداری در فولاد هرمزگان شاهدیم که برای اما افتخارآمیز بوده است.

علی آبادی با بیان اینکه مهاجرت فولادمبارکه به کنار دریا برای ما افتخار آفرین است، تصریح کرد: ما باید به سمت ایجاد صنایع پایین دست با ارزش افزوده بالاتر برویم و این مهم‌ترین کاری است که باید دنبال شود.

وی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =