غرفه گروه فولاد مبارکه در دومین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر

شهاب طباطبایی، مدیرعامل شرکت نام‌آوران مهر صنعت فولاد گفت: مجموعه فولاد مبارکه پیشرو در حوزه انرژی‌ها تجدیدپذیر در کشور به حساب می‌آید و الگویی برای دیگر صنایع است تا علاوه‌بر حل چالش‌های انرژی، کشور را به سمت صنعت پاک و سبز سوق دهد.

شهاب طباطبایی، مدیرعامل شرکت نام‌آوران مهر صنعت فولاد درخصوص وضعیت نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر تهران به خبرنگار ایراسین گفت: نمایشگاه تجدیدپذیر امسال نمایشگاه بسیار پررونق و پرباری است و فعالان این حوزه با تمام قوا در این رویداد شرکت کرده‌اند که دلیل اصلی این موضوع به قوانین وزارت نیرو در رابطه با صنایع برای بخش خصوصی و الزام آن‌ها به خودتامینی انرژی باز می‌گردد.

طباطبایی در ادامه در خصوص شرکت نام‌آوران مهر صنعت فولاد و نقش آن در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر توضیح می‌دهد: شرکت ما به عنوان زیرمجموعه شرکت MSTID و هلدینگ فولادمتیل به منظور ساخت سازه‌های ثابت، ترکر نیروگاه‌های خورشیدی و اجرای صفر تا صد نیروگاه خورشیدی احداث شده است تا قدمی مؤثر برای انرژی‌های تجدیدپذیر در سطح کشور بردارد.

فولادمبارکه الگویی بزرگ برای صنایع در حوزه صنعت سبز

نیروگاه خورشیدی آفتاب شرق، بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی ایران است که به همت شرکت فولاد مبارکه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار و با ظرفیت تولید ۶۰۰ مگاوات برق در شرق اصفهان در حال احداث است. مدیرعامل شرکت نام‌آوران مهر صنعت فولاد با اشاره به این نیروگاه مجموعه فولاد مبارکه بیان می‌دارد: درحال حاضر مجموعه فولاد مبارکه اقدام به احداث بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی کشور کرده است که با حضور در سیزدهمین نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر، توانمندی‌های خود را در حوزه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و افزایش بهره‌وری انرژی به همگان نشان می‌دهد. گفتنی است مجموعه فولاد مبارکه پیشرو در حوزه انرژی‌ها تجدیدپذیر در کشور به حساب می‌آید و الگویی برای دیگر صنایع است تا علاوه‌بر حل چالش‌های انرژی، کشور را به سمت صنعت پاک و سبز سوق دهد.

شایان ذکر است سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق با هدف معرفی ظرفیت، توانمندی و فناوری‌های خارجی و داخلی شرکت‌های تولیدکننده و دانش‌بنیان در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از دوم الی پنجم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این رویداد با هدف ارائه برنامه‌های راهبردی کوتاه‌مدت و بلندمدت به منظور پاسخ به نیازهای آینده انرژی کشور، اعلام تصمیمات دولتی، آگاهی بخشی از قوانین و مقررات این حوزه، نحوه تسهیلات ارائه شده از سوی دولت جهت تسهیل سرمایه‌گذاری، ارائه پتانسیل‌ها و مدل‌های سرمایه‌گذاری دایر شده است. فعالان حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر شامل ۱۰۰ شرکت داخلی و ۱۳ نمایندگی شرکت‌های خارجی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =