غدیر

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، آماده مرحله دوم افزایش سرمایه ۲۰ درصدی از مطالبات و آورده نقدی شد تا ۷۰۰ میلیارد تومان به سرمایه اسمی بیفزاید.

به گزارش ایراسین و به نقل از دنیای معدن، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان از تصمیم هیأت مدیره به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان ۲۰ درصد خبر داد.

بر اساس این گزارش، فولاد غدیر پیرو تصمیمات مجمع فوق العاده ۸ بهمن ۱۴۰۱ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از ۱.۲ به ۴.۲ هزار میلیارد تومان از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از ۳.۵ به ۴.۲ هزار میلیارد تومان اقدام کند.

تأمین مالی این شرکت فرا بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می‌شود تا صرف جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر، جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده بابت تکمیل طرح‌های در دست اجرا، تأمین مخارج سرمایه‌ای مورد نیاز جهت اجرای طرح گندله سازی بها باد، تأمین مخارج سرمایه‌ای مورد نیاز جهت اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =