• ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر: 48609
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان - مس رفسنجان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در دور جدید تمرینات این تیم پس از تعطیلات نیم‌فصل، بازیکنان جدیدی را از آکادمی سپاهان فراخوانده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دور جدید تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از بازگشت ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان به ایران چند روزی است که از سر گرفته شده است.

نکته جالب توجه در تمرینات زردپوشان اصفهانی حضور پرتعداد محصولات آکادمی فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است که با توجه به غیبت ملی‌پوشان پرتعداد سپاهان به جهت حضور در تیم ملی، فرصت خوبی برای تن به تن شدن با ستاره‌های سپاهان و کسب تجربه به دست آوردند.

در تصاویر منتشر شده از تمرینات شاگردان ژوزه مورایس علاوه بر محمدجواد حسین‌نژاد، علی احمدی، صادق صالحی و ارشیا سرشوق، چهره‌هایی مانند اسماعیل قلی‌زاده، علی کمالی، ابوالفضل تیغ نورد، محمد اکبری، سیدمهدی حسینی، جواد اکبری و عباس حبیبی دیده شدند.

سرمربی پرتغالی سپاهان در ۲ سال اخیر نشان داده است که توجه ویژه‌ای به آکادمی این باشگاه دارد و با حضور در بازی‌های تیم‌های پایه سپاهان از نزدیک بازیکنان را رصد می‌کند؛ درخشش جوان‌هایی مانند آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد مثال‌هایی برای اثبات این ادعا است.

فوتبال‌دوستان ایرانی و به خصوص هواداران سپاهان منتظر خواهند ماند تا ببینند قرعه شانس این بار به نام چه کسی پیوند خورده است و ستاره بعدی آکادمی طلایی‌پوشان کدام یک از نام‌های بالا خواهد بود.

مورایس به دنبال استخراج طلای ۱۸ عیار

مورایس به دنبال استخراج طلای ۱۸ عیار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =