برند

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای توسعه برند به مسئله فرانچایز نیاز داریم به شرطی که فرانچایز انحصار ایجاد نکند و اختیارات را گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمود کریمی بیرانوند بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با کارآفرینان اصفهان اظهار کرد: صنعت فرانچایز یک سرویس قابل ملاحظه برای توسعه کسب و کار است و یک انجمن دارد که با آنها تفاهم‌نامه بستیم.

وی ادامه داد: سامانه جستجوی شغل به دستور مستقیم رئیس جمهور شکل گرفت که به هر نحوی باید تبلیغ این سامانه را از طریق مختلف انجام داد.

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: برای توسعه برند به مسئله فرانچایز نیاز داریم به شرطی که فرانچایز انحصار ایجاد نکند و اختیارات را گسترش دهد.

وی معتقد است که استفاده از هر ظرفیتی برای افزایش اشتغال می‌تواند گاه در اختیار گذاشتن یک سالن اجتماع گاه تخصیص یک دیوار برای تبلیغات اشتغال و غیره باشد و الزاماً منظور استخدام نیست.

کریمی بیرانوند با بیان اینکه مشکلات موجود اقتصادی ارث دولت‌های قبل است، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی در قلب‌ها نفوذ کرده اما در داخل فضا کاملاً برعکس است.

وی با تاکید بر اینکه باید نرخ بیکاری کاهش پیدا کند، گفت: مراجعات مردمی به وزارت کار نیاز به پیگیری دارد و جزیره‌ای عمل کردن برای مسئولان نتیجه عکس داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =