• ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
  • کد خبر: 48285
  • readingTime: ۱ دقیقه
آتش سوزی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع آتش‌سوزی و نجات ۶ نفر از اعضای خانواده در منزل مسکونی خبر داد.

ابراهیم مطلبی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به آتش‌سوزی منزل مسکونی در اصفهان اظهار کرد: ساعت ۰۰:۲۰ دقیقه بامداد شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ یک مورد حریق در طبقه همکف و حیاط منزل مسکونی که به عنوان انبار لوازم خانگی مورد استفاده قرار گرفته بود و محبوس شدن خانواده ۶ نفر در میان دود را به همراه داشت واقع در خیابان بهارستان غربی کوی شهید قدوسی به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه های ۲۶-۱۰-۶-۱۸-۲۱-۲ به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی و مدیر کشیک وقت سرآتشیار شفیعی به همراه افسران کشیک به محل حریق اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن به موقعیت حریق رسیدند و به دو گروه نجات محبوسین از میان دود و اطفاء حریق تقسیم شدند و با سرعت عمل آتش نشانان، بلافاصله هر ۶ نفر از اعضا یک خانواده که به دلیل وجود دود و شعله فراوان در طبقه دوم ساختمان گرفتار شده بودند به بیرون انتقال و حریق طبقه همکف و حیاط منزل مسکونی که به طور غیراصولی به عنوان انبار لوازم خانگی و بلوریجات مورد استفاده قرار گرفته بود و بدلیل وجود مواد قابل اشتعال و تراکم زیاد اجناس، حریق به سختی و به کندی اطفاء و از سرایت به دیگر نقاط ساختمان و منزل های مجاور جلوگیری به عمل آمد .

وی خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است حال عمومی خانواده نجات یافته از این حریق مساعد است و تنها یکی از آتش نشانان از ناحیه دست دچار حادثه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =