اطفا حریق

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفا حریق در کارخانه ریسندگی و بافندگی خبر داد و گفت: علت حریق در دست بررسی است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین از وقوع حریق ساعت ۱۱ و نیم امروز در کارخانه ریسندگی و بافندگی خبر داد و اظهار کرد: این کارخانه واقع در شهرک صنعتی دهق در شهرستان نجف آباد است که با اعزام ۵ تیم آتش‌نشانی از شهرک‌های صنعتی دهق، علویجه، شهرک بزرگ و شهرداری دهق و علویجه و پس از ۹۰ دقیقه تلاش حریق اطفا و ایمن سازی محل انجام شد.

وی ادامه داد: این واحد در حال راه اندازی بود که در اثر این حادثه خساراتی به ماشین آلات و تجهیزات وساختان ۳ طبقه کارخانه وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: علت حادثه در دست بررسی است که پس از ارزیابی اکیپ فنی آتش نشانی و شرکت شهرک‌ها علت وقوع اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارات جانی در بر نداشت، گفت: با توجه به تعدد وقوع حوادث و حریق در شهرک‌های صنعتی تاکید می‌شوند و تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی باید نسبت به نصب سیستم‌های اعلان و اطفای حریق و رعایت تمامی اصول ایمنی در مراحل تولید انبار حمل و نقل بار و عرضه محصولات اقدام می‌کند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه تمامی واحدهای صنعتی و صنفی باید در برابر حوادث بیمه باشند، گفت: باید شرکت شهرک‌های صنعتی استان نسبت به استقرار تجهیزات و ماشین آلات آتش‌نشانی، احداث ایستگاه و تقویت نیروهای عملیاتی و آتش نشانی به همراه آموزش به نیروها و نظارت مستمر بر روند اجرای طرح‌های پیشگیری از حوادث اقدام نماکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =