• ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
  • کد خبر: 47760
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسکن

قرارداد ساخت بیش از ۳۱۳ هزار و۶۷۷ واحد مسکونی در قالب ۴۸هزار و ۲۴۹ پروژه از ابتدای طرح نهضت ملی تا ششم دی‌ماه امسال در بانک مسکن منعقد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از بانک مسکن، «سید عباس حسینی» مدیرعامل بانک مسکن گفت: تاکنون بانک مسکن مبلغ ۷۰۱ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ۲۹۸ هزار و ۹۵۶ واحد مسکونی پرداخت کرده که ۳۷ درصد آن مربوط به خود مالکان است.

وی این اقدام بانک مسکن را در راستای اجرای سیاست‌های دولت درباره توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشار مختلف جامعه برشمرد و گفت: تا ششم دی‌ماه امسال تعداد ۷۹ هزار و ۳۰۷ پروژه برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی به بانک معرفی شده که ۸۵ درصد آن سهم خود مالکان است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به روند مطلوب پیشرفت طرح نهضت ملی در استان‌ها، یادآور شد: علاوه بر تهران، استان‌های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، اردبیل و فارس، در تأمین مالی ساخت بیشترین تعداد پروژه‌ها را دارند، به طوری که بانک مسکن در هرکدام از این استان‌ها برای ساخت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پروژه قرارداد امضا کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه‌سازان و شرکت‌های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت در راستای رونق و توسعه بخش مسکن موفق‌تر از قبل عمل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =