• ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
  • کد خبر: 47658
  • readingTime: ۱ دقیقه
بولینگ

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان گفت: در سال ۱۳۹۹ رتبه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان بیستم کشور بود، اما توانستیم در سال ۱۴۰۰، ۱۶ پله صعود کنیم و رتبه‌ی چهارم کشور را کسب کنیم. امسال نیز برای اولین بار در کشور رتبه‌ی نخست را بدست آوردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، طبق ارزیابی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران، هیئت استان اصفهان در بین دیگر هیئت‌های بولینگ و بیلیارد کشور رتبه نخست را کسب کرد.

امیرحسین صمدانی، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در رابطه با ارتقای نردبانی رتبه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در کشور، اظهار کرد: متأسفانه در سال ۱۳۹۹ رتبه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان بیستم کشور بود، اما زمانی که کار را آغاز کردیم و در دوره مدیریتی جدید و با تکیه بر توان جوانان انقلابی و متعهد اصفهانی توانستیم در سال ۱۴۰۰، ۱۶ پله صعود کنیم و رتبه‌ی چهارم کشور را کسب کنیم و امسال هم توانستیم به همت جامعه‌ی بولینگ و بیلیارد برای اولین بار در کشور رتبه‌ی نخست را بدست آوریم.

وی ضمن تقدیر از زحمات جامعه بزرگ بولینگ و بیلیارد استان اصفهان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و خط‌مشی، پیشرفت و توسعه در رشته‌های زیرمجموعه تداوم خواهد یافت و نگاه فرهنگی در ورزش‌های زیر مجموعه بیش از پیش طنین‌انداز خواهد شد.

صمدانی همچنین گفت: این افتخارآفرینی موجب امیدآفرینی این جامعه‌ی بزرگ شده است و موجب حیرت بدخواهان این رشته‌ی ورزشی شده است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ ورزش‌های بیلیاردی کشور در ادامه بر حفظ شرایط موجود تاکید و گفت:باحمایت فدراسیون و همکاری اداره کل ورزش و جوانان قطعا تلاش خواهیم کرد این رشد و تعالی را حفظ کنیم.

صمدانی در پایان ضمن اشاره به برنامه‌های فرهنگی شاخص اجرا شده توسط این هیئت در سطح استان، تصریح کرد: علی‌رغم مشکلاتی که در گذشته وجود داشته است در اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و ترویج ورزش در فضای سالم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی عمل خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =