• ۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
  • کد خبر: 47498
  • readingTime: ۴ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بدون هوادار بازی می‌کنیم که یک حقیقت است، به خاطری کاری که هواداران انجام داده‌اند، باشگاه تنبیه شده است اما نباید توهین کنیم؛ نمی‌توانیم با بی‌عدالتی با عدالت بجنگیم و اگر کسی هواداران را اذیت کرد، باید آن‌ها را متوجه کنیم که چقدر عاشق آن‌ها هستیم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: برای هواداران سپاهان آرزو می‌کنم که یلدا با خوشحالی برای آن‌ها ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: قبل از بازی خیلی در مورد بازی صحبت نمی‌کنم، آرزو می‌کنم بازی باکیفیت و باعدالت در موقعیت‌ها باشد.

مورایس در مورد اتفاقات رخ داده برای سپاهان، تصریح کرد: همه در زندگی چالش داریم، چالش‌ها موقعیت رشد کردن هستند و باید بیشتر از چیزی که فکر می‌کنیم، انجام دهیم، این یک هدیه از خداوند است، فقط باید باور داشته و انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به عملکرد خط حمله سپاهان خاطرنشان کرد: کار می‌کنیم، برخی مواقع بیشتر و برخی مواقع کم‌تر گل می‌زنیم و هدف تیم از روز اول پیشرفت کردن بوده است، هرچقدر تمرین کنیم، بهتر می‌شویم؛ بازیکنان بهترین عملکرد خود را می‌گذارند تا از پس چالش‌های زمین بر بیاییم.

وی در ادامه در خصوص حفظ روند روحی بازیکنان سپاهان عنوان داشت: انسان یک ضربان دارد که به صورت موج بالا و پایین می‌رود، نمی‌خواهیم موج خیلی بالا یا پایین باشد و در سطح خیلی خوب باشد و سعی می‌کنیم موج را حفظ کنیم؛ هرکسی یک ظرفیت و کیفیت دارد اما می‌توانم هر روز تلاش کنم و کار کنم که بهتر باشم اما نمی‌توانم خودم را با بقیه مقایسه کنم.

مورایس در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: اگر موقعیتی در بازار باشد که به تیم کمک کند، استقبال می‌کنم، اگر بازار این اجازه را بدهد که کسی را داشته باشیم که بهتر شویم، انجام می‌دهیم؛ تمرین کردن، دانش‌افزایی و خرید بازیکن برای بهتر شدن هست، از نظر بودجه و هزینه باید در نظر گرفت که برخی باشگاه‌ها می‌توانند اما برخی نمی‌توانند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد محرومان و مصدومان سپاهان بیان کرد: میلاد زکی‌پور را دارم اما به دلیل محرومیت بازی نمی‌کند، یک چالش دیگر است که باید از پس آن بر بیاییم؛ فقط سیاویش یزدانی مصدوم است و سایرین در مسیر خوبی پیش می‌روند.

وی با اشاره به محرومیت هواداران سپاهان یادآور شد: با نامادری و ناپدری بزرگ شدم و همیشه به صورت طبیعی تنبیه می‌شدم، الان به گذشته نگاه می‌کنم و آن‌ها را می‌بخشم زیرا آن‌ها کاری که می‌دانستند را انجام می‌دادند و خیلی حواسم به نامادری‌ام هست؛ بعضی وقت‌ها تنبیه خیلی سخت بود، راه‌های بیشتری است اما کاری که می‌دانیم را انجام می‌دهیم چون نمی‌دانیم، مجبوریم تنبیه شویم اما یک راه برای بخشیدن وجود دارد.

مورایس در پایان گفت: بدون هوادار بازی می‌کنیم که یک حقیقت است، به خاطری کاری که هواداران انجام داده‌اند، باشگاه تنبیه شده است اما نباید توهین کنیم؛ نمی‌توانیم با بی‌عدالتی با عدالت بجنگیم و اگر کسی هواداران را اذیت کرد، باید آن‌ها را متوجه کنیم که چقدر عاشق آن‌ها هستیم و فکر می‌کنم این یک راه حل هست؛ در قرآن و انجیل درس‌های زیادی هست که چگونه احترام بگذاریم، آرزو می‌کنم که راه حلی در این مورد پیدا کنیم.

لوئیس سوار پس از جدایی از بارسلونا پیراهن اتلتیکومادرید را به تن کرد و پس از آن به گرمیو برزیل رفت اما این مهاجم اروگوئه‌ای تصمیم گرفت تا دوباره با لیونل مسی هم‌تیمی ‌شود و در همین راستا با قراردادی رسمی تا سال ۲۰۲۴ به تیم اینترمیامی آمریکا پیوست.

اینترمیامی به مناسبت آغاز همکاری با سوارس تصویری در توییتر رسمی خود منتشر کرد که در این تصویر ۴ کودک که پیراهن لیونل مسی، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس و سوارس را به تن دارند و به همراه این عکس نوشت: هیچ چیز زیباتر از بازی با دوستان نیست.

سوارس در فصل جاری برای گرمیو برزیل بازی می‌کرد. در سن ۳۶ سالگی، او دومین گلزن برتر سری A برزیل بود و در ۵۳ بازی در تمام رقابت‌های در فصل گذشته ۲۶ گل زد و ۱۷ پاس گل ارسال کرد.

خورخه ماس، رئیس باشگاه اینترمیامی، درباره این انتقال گفت: «ما خوشحالیم که از سوارس یک مهاجم در سطح کلاس جهانی استقبال می‌کنیم. لوئیس یک بازیکن سرسخت است که روحیه برنده شدن او، تجسم آنچه ما از بازیکنان خود می‌خواهیم را نشان می‌دهد. ما به هواداران خود قول دادیم که بهترین بازیکنان جهان را جذب کنیم تا تیمی بسازیم که بتواند در بالاترین سطح آمریکا رقابت کند.

جدا از دوران مشهوری که در بارسا کنار مسی و نیمار داشت، رزومه اروپایی سوارس شامل حضور در آژاکس، لیورپول و اتلتیکومادرید است. سوارس در طول دوران حرفه‌ای خود که از باشگاه ناسیونال اروگوئه آغاز شد، نزدیک به ۴۷۵ گل به ثمر رسانده و بیش از ۲۰ جام به دست آورده است.

دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی، درباره انتقال سوارس به لیگ حرفه‌ای آمریکا همچنین گفت: «ما خوشحالیم که بازیکن با کیفیتی مانند لوئیس سوارس به باشگاه ما ملحق شده است. او به تیمی می‌پیوندد که الهام‌بخش نسل بعدی است و ما مشتاقانه منتظر حضور او کنار هم تیمی‌های سابق و بازیکنان جوان آکادمی باشگاه در میدان هستیم.»

سوارس با ۶۸ گل در ۱۳۸ بازی، بهترین گلزن تاریخ اروگوئه است. او در ۴ جام جهانی بازی کرده و در سال ۲۰۱۱ قهرمانی در کوپا آمریکا را تجربه کرد. او درباره پیوستن به این باشگاه گفت: «بسیار خوشحال و هیجان زده‌ام که در این چالش جدید با اینتر میامی همکاری می‌کنم. بی صبرانه منتظر شروع کارم هستم و آماده‌ام تا رویای کسب عناوین بیشتر با این باشگاه بزرگ را به واقعیت تبدیل کنم. من به آنچه که می‌توانیم با جاه طلبی مشترک خود به دست آوریم، خوشبین هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا هواداران بزرگی را که درباره‌شان شنیده‌ام، در حالی که پیراهن اینترمیامی را می‌پوشم، شاد کنم و مشتاقانه منتظر دیدار دوباره با دوستان و بازیکنان بزرگ هستم. همچنین مشتاق دیدار با هم تیمی‌ها و مربیان جدیدم هستم.»

#روزنامه_خبرورزشی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =