علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مادران باردار و شیرده ۸ استان از روز سه شنبه یارانه دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علیرضا عسگریان، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه طرح کالابرگ برای تامین امنیت غذایی مردم از ابتدا برای حدود ۸ میلیون نفراز مردم جامعه آغاز شد و امروز به ۶۱ میلیون نفر تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: در مرحله جدید از طرح کالابرگ برای مادران باردار و یا مادرانی که نوزاد زیر ۲ سال دارند و شیرده هستند در استان‌های خراسان شمالی و جنوبی، هرمزگان، ایلام، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح کالا برگ تاکنون ۱۶ قلم کالا ارائه می‌شود، ادامه داد: علاوه بر ۱۱ قلم کالای قبلی، سبزیجات، میوه و حبوبات و دانه‌های روغنی هم به این طرح اضافه شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این طرح میزان اقلام قبلی نیز افزایش یافته است، گفت: برای مثال در طرح قبلی مجموع وزن لبنیات حدود ۵ و نیم کیلوگرم بود که الان به حدود ۸ کیلوگرم رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح برای مادران باردار و شیرده ۸ استان مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به صورت اعتبار واریز می‌شود ابراز امیدواری کرد که تعداد استان‌های تحت پوشش افزایش یافته و هم مبلغ پرداختی از ۴۰۰ هزار تومان به ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند.

عسگریان با اشاره به اجرای طرح یسنا گفت: این طرح از روز سه شنبه هفته جاری اجرایی می‌شود و مادران باردار و شیرده مشمول این طرح می‌توانند از ۱۶ قلم کالای عنوان شده خریداری کنند و اعتبار خود را بصورت ماهانه دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =