قریشی

مدیرعامل شرکت ایران‌ذوب گفت: کارخانه جدید این شرکت تا سه‌سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید مهدی قریشی، مدیرعامل شرکت ایران‌ذوب از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت اظهارداشت: از آنجا که ما نخستین و برترین تولیدکننده گلوله‌ی آسیاب در کشور به شمار می‌آییم به دنبال این هستیم تا محصولات خود را هم از نظر کمی و هم کیفی ارتقا داده و برای این منظور، زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع خریداری و پروژه‌ای را در آن تعریف کرده‌ایم تا بتوانیم با ایجاد کارهای جدید و دانش‌بنیان، خدمات جدیدی را به صنعت فولاد ارائه دهیم.

افزود: قصد داریم در این طرحِ توسعه، از تجهیزات و ماشین‌آلات به‌روز دنیا استفاده نموده و ظرفیت تولید گلوله بالمیل و قطعات ریخته‌گری خود را چند برابر نماییم.

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه‌ی احداث کارخانه شرکت ایران‌ذوب تصریح کرد: تاکنون مراحل مختلفی از این پروژه‌ی بزرگ به پیش رفته و در حال راه‌اندازی بخش‌های اولیه‌ی آن هستیم.

مدیرعامل شرکت ایران‌ذوب اظهارداشت: امیدواریم با پیشرفت این پروژه و تکمیل آن بتوانیم علاوه بر کسب سهم بیشتری از بازار داخل کشور، صادرات خود را نیز بهبود بخشیده و به کشورهای متعدد و با ظرفیت بالاتر محصولات خود را صادر نماییم.

وی با اشاره به وضعیت کنونی صادرات شرکت ایران‌ذوب افزود: این شرکت در حال حاضر به کشورهایی از قبیل ایتالیا، عراق، سوریه، آذربایجان، ارمنستان، افغانستان و... صادرات داشته است.

وی با بیان این‌که توکافولاد اساسا با هدف تامین نیازهای اولیه فولاد مبارکه تاسیس شده است تصریح کرد: این‌گونه نیست که فقط فولاد مبارکه به این خدمات نیاز داشته باشد، بلکه جامعه صنعتی ما نیازمند خدمات توکافولاد در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی، جاده‌ای، نسوز و... است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =