کاظمی

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در مراسم تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای تازه تفحص شده در شرکت فولاد مبارکه گفت: اگرچه باید علم، مهارت و جسم ما روی زمین کار کند اما حتما باید نگرش ما در آسمان‌ها باشد و اگر اینگونه نباشد حتما برای خلق آینده بهتر موفق نخواهیم بود.

علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه ظهر شنبه در مراسم عزاداری و روایت‌گری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) با حضور آسمانی پیکر مطهر یکی از شهدای تازه تفحص شده در مسجد جامع شرکت فولاد مبارکه در گفتوگو با ایراسین اظهار کرد: خلق آینده بهتر برای فولاد مبارکه در همه برنامه‌ریزی‌های این مجموعه بزرگ صنعتی در دستور کار است.

وی افزود: برای تحقق این امر ابتدا باید نیروی انسانی بالنده را تربیت کنیم و یکی از ویژگی‌های بارز بالندگی، داشتن پر پرواز است. انسان باید باور کند که خودش را بشکافد و به پیرامون خود نگاه کند که این امر از فطرت بلند می‌شود و به سمت بهشت پر می گشاید.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه اضافه کرد: اشکال ندارد که علم، مهارت و جسم ما در روی زمین کار کند اما حتما باید نگرش ما در آسمان‌ها باشد و اگر اینگونه نباشد حتما برای خلق آینده بهتر موفق نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما امروز در فولاد مبارکه میزبان عاشقان اهل پرواز و سبکبالان عاشق بودیم، گفت: این سبکبالان خودشان را به آسمان متصل کردند و به سمت فرانیازها رفتند، همان چیزی که ما از آن به عنوان ایثار یاد می‌کنیم.

کاظمی اضافه کرد: نگاه و حرکت جهادی برای خلق آینده بهتر ایران عزیز تاثیرگذار است، برای پهن شدن سفره وسیع برای مردمان مسلمان و مومن و انقلابی خلق فضاهای جهادی با نگرش ایثارگونه رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه تشییع و وداع با شهدا نگرش ما را بلند کرده و ما را به بهشت وصل می‌کند، ادامه داد: امروز فرزند حضرت زهرا (س) آمد تا خودش را به حضرت زهرا وصل کند و ما نیز باید نگرش خود را به این سمت گسیل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =