• ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
  • کد خبر: 47220
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم سپاهان

ژوزه مورایس امیدوار است تیمش با پیروزی مقابل فولاد خوزستان و شکست استقلال در دربی بار دیگر صدرنشینی را تجربه کند.

به گزارش ایراسین، دیدار با فولاد خوزستان یکی از دو مسابقه عقب افتاده سپاهان است که قرار بود پس از فیفادی شهریورماه برگزار شود ولی به علت حضور چند بازیکن از دو تیم در بازی‌های آسیایی هانگژو به تعویق افتاد و حالا مورایس و شاگردانش در شرایطی به این مسابقه رسیده‌اند که از ۱۰ مسابقه با کسر ۴ امتیاز کمیته انضباطی ۲۱ امتیاز کسب کرده‌اند و با تفاضل گل بالا پشت سر استقلال صدرنشین با ۲۴ امتیاز قرار دارند.

اما نکته مبهم درباره سپاهان ترکیب‌های متفاوتی است که مورایس در مسابقات اخیر تیمش مورد استفاده قرار داده و به استثنای هفت بازیکن که همواره در ترکیب اصلی حاضر هستند، حدس زدن نام ۴ بازیکن دیگر بسیار سخت است.

با این حال می‌توان تصور کرد که در مصاف با فولاد خوزستان بار دیگر پیام نیازمند در چارچوب دروازه است. محمد دانشگر به همراه محمد قربانی زوج خط دفاعی خواهند بود و چپ و راست خط دفاعی هم به میلاد و رامین سپرده خواهد شد. البته اصلا غیرمنتظره نیست که هادی محمدی در مرکز دفاع به جای محمد قربانی بازی کند!

در خط میانی در دو بازی اخیر شاهد حضور محمد کریمی، فرشاد احمدزاده و برایان دابو بوده‌ایم و به احتمال زیاد بار دیگر شاهد شکل گیری این مثلث خواهیم بود.
درنهایت در خط هجومی که گزینه‌های زیادی در دسترس مورایس قرار دارند، می‌توان اینطور استنباط کرد که در مصاف با فولاد شهریار مغانلو در راس قرار می‌گیرد، رضا شکاری به عنوان وینگر چپ بازی می‌کند و رضا اسدی هم به عنوان مهاجم سایه بازی خواهد کرد که جایش مدام در طول مسابقه با شهریار در پست وینگر راست عوض خواهد شد.

به این ترتیب ترکیب احتمالی سپاهان را می‌توان به شکل زیر نوشت:
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، رامین رضائیان، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

البته بعید نیست که بار دیگر مورایس در مصاف با فولاد خوزستان از آن تصمیمات منحصر به فرد بازی‌های اخیر تیمش اتخاذ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =