• ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
  • کد خبر: 47209
  • readingTime: ۱ دقیقه
تقدیر از محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان

مراسم تکریم مدیرعامل سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم تکریم محمدرضا ساکت مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان پیش از ظهر امروز در محل باشگاه سپاهان برگزار شد.

نیکفر در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات ساکت تقدیر کرده و یادآوری کرد باشگاه سپاهان همانند گذشته برطبق اصول حرفه‌ای و پهلوانی عمل کرده تا مایه آبرو و افتخار اصفهان و ایران در میادین ملی و بین‌المللی باشد.

سرپرست باشگاه سپاهان همچنین ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی و همدلی اعضای باشگاه، تیم‌های ورزشی سپاهان در رقابت‌های مختلف عناوین قهرمانی را به دست بیاورند.

ساکت نیز از همه مدیران و کارمندان باشگاه سپاهان به پاس زحماتی که در دوره مسؤولیت وی انجام دادند، تشکر و قدردانی نموده و ابراز امیدواری کرد که برند سپاهان با حضور نیکفر مسیر پیشرفت و تعالی را ادامه دهد.

مدیرعامل سابق سپاهان همچنین به طوره ویژه از حمایت ‌های شرکت فولاد مبارکه و آقای دکتر طیب نیا و نیز همراهی و زحمات هیأت مدیره باشگاه سپاهان، آقایان یوسف‌زاده، لطفی و میرحیدری تشکر و قدردانی کرد.

تکریم محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان

تکریم محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان

در پایان مراسم به پاس قدردانی هدیه‌ای از سوی پرسنل باشگاه به دست نیکفر به ساکت اهدا شد؛ گرفتن عکس یادگاری اعضای باشگاه سپاهان با نیکفر و ساکت پایان بخش این مراسم بود.

پس از این مراسم، منوچهر نیکفر و محمدرضا ساکت در تمرین تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حاضر شده و با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

در این دیدار بازیکنان و کادر فنی سپاهان به بیان دیدگاه‌ها و موارد خود پرداخته و برای سرپرست باشگاه و مدیرعامل سابق سپاهان آرزوی موفقیت کردند.

ژوزه مورایس سرمربی فوتبال سپاهان در این دیدار، ضمن تجلیل از حمایت ها و فعالیت‌های ساکت، خطاب به مدیرعامل سابق باشگاه گفت: تیم فوتبال و هواداران هیچ‌گاه زحمات ساکت را فراموش نخواهند کرد و دلتنگ او خواهند بود. من نیز از روز اول که به سپاهان آمدم، شما را انسان و مدیر باکیفیتی یافتم و بابت تمام فعالیت‌های شما ممنونم و دلتنگ شما خواهم شد.

تکریم محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان

تکریم محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان

تکریم محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =