محسن سعیدبخش

مدیرعامل شرکت توکاریل گفت: مجموعه ریلی کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی را دارا است و اگر شبکه ریلی بتواند به چشمه‌های باری کشور وصل شود طبیعتاً صرفه‌جویی بسیار خوبی را خواهیم داشت.

به گزارش ایراسین، محسن سعیدبخش مدیرعامل شرکت توکاریل از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با بیان این‌که حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای نقش بسزایی در چرخه تولید فولاد دارند اظهار داشت: ۱۰درصد از چرخه تولید فولاد به حمل‌ونقل اختصاص دارد که از این میزان، حدود ۸درصد مربوط به صنایع ریلی است و خوشبختانه ما سالانه نزدیک به ۸۰درصد از بار کنسانتره فولاد مبارکه را حمل می‌کنیم.

سعیدبخش افزود: با همه مشکلاتی که وجود دارد اما یک‌سوم بار معدنی کشور توسط گروه توکاریل حمل می‌شود.

وی با بیان این‌که امیدواریم ما هم به نوبه خود بتوانیم بهره‌وری لازم را داشته باشیم، تصریح کرد: در ۵سال گذشته موفق شدیم در بین شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی کشور، رتبه اول بهره‌وری را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توکاریل اظهارداشت: امیدواریم که بتوانیم با راهنمایی مجموعه مدیریت شرکت توکافولاد، روز به روز طرح‌های توسعه‌ای داشته باشیم و جایگاه خود را در صنعت ریلی کشور حفظ کنیم و بتوانیم بیش از پیش برنامه‌های خود را ارائه کرده و مورد قبول واقع شود.

وی با تاکید بر این‌که مجموعه ریلی کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی را داراست و اگر شبکه ریلی بتواند به چشمه‌های باری کشور وصل شود طبیعتاً صرفه‌جویی بسیار خوبی را خواهیم داشت، افزود: امیدواریم با توجه به برنامه هفتم توسعه که مجلس در حال بررسی آن است، این مهم بتواند محقق شود و بخش ریلی بیش از پیش بدرخشد.

وی تصریح کرد: استراتژی و برنامه ما منبعث از استراتژی و برنامه فولاد مبارکه و توکافولاد است و لذا آن مسیری که اکنون توسط مجموعه محترم تعیین شده است این است که اگر بتوانند تولید خود را به ۱۸میلیون تن در سال برسانند ما هم به نوبه خود توسعه را در تهیه واگن و لوکوموتیو برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ این برنامه ارائه شده و به محض اینکه تصویب شد فعالیت‌های لازم را پیاده می‌کنیم.

وی با بیان این‌که سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای را بین فولادمبارکه، شرکت راه‌آهن و توکاریل منعقد کردیم تا بتوانیم حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم، اظهار داشت: الحمدالله ما نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب‌تر و بهتری را داشته‌ایم؛ تمام ظرفیت ما در اختیار فولاد مبارکه است و سعی کردیم با فولادمبارکه و شرکت راه‌آهن نهایت تعامل را داشته باشیم تا افزایش بهره‌وری اتفاق بیفتد و به اهداف خود دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =