• ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
  • کد خبر: 46995
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من مربی سپاهانم و یک فصل دیگر هم با سپاهان قرارداد دارم؛ بنفیکا تیم کودکی من است و ده سال برای آن کار کردم اما تا آخر فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و درباره پس از آن، اکنون نمی‌توانم سخن بگویم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: به بازیکنان تیم تبریک می‌گویم، برخی وقت‌ها چنین نتیجه‌ای را که می‌بینیم، لذت می‌بریم، بازی در نیمه اول بدون گل شد و دفاع قوی از تیم مس رفسنجان شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم از ضربه ایستگاهی رامین گل زدیم و بازی ساده‌تر شد و ۳ گل دیگر زدیم، مس رفسنجان تیم قابل احترامی است و از تمرکز و قصد بازیکنان برای این نتیجه تشکر می‌کنم.

مورایس عنوان داشت: بازی روز اول هفته و ساعت ۳ ظهر و برای هواداران آسان نبود که بیایند اما از آن‌ها ممنون هستم،‌ لیگ آسانی نیست و به حمایت همه هواداران نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل گفته‌ام که فقط ۱۱ بازیکن نداریم، ۲۳ بازیکن داریم که روی همه آن‌ها حساب می‌کنیم و باید عملکرد خوب نشان دهند تا در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کنیم؛ ۴ روز بعد بازی داریم و باید همه بازیکنان را در سطح آمادگی بالا نگه داریم و نشان دهیم که بازیکنان خوبی هستند.

وی افزود: کاوه رضایی مانند سایر بازیکنان است و از لحاظ عملکرد در تمرین مانند بقیه است، طبق برنامه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، بهترین عملکرد امروز، بهترین عملکرد فردا نیست و باید هر روز بهترین خودمان باشیم؛ فردا استراحت می‌کنیم و پس فردا تمرین شروع می‌شود، برای بازیکنان این ذهنیت را ایجاد کرده‌ایم که باید بهتر از روز قبل باشند و این‌گونه رشد می‌کنیم.

مورایس یادآور شد: برخلاف تصور مردم، بازیکن حرفه‌ای بودن ساده نیست، تصمیم می‌گیریم به چه بازیکنی بازی دهیم اما باید به همه احترام بگذاریم و از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد ادامه حضور در سپاهان گفت: مربی سپاهان هستم و یک فصل دیگر قرارداد دارم، همه می‌توانند حرف بزنند اما برداشت از حرف‌ها فرق دارد، بنفیکا تیم بچگی‌های من است و ۱۰ سال در این باشگاه کار کردم و این‌که در چه شرایطی اتفاقی بیفتد، کسی نمی‌داند؛ یک سال دیگر قرارداد دارم و تمرکز من امروز و فردا این‌جا است و کسی نمی‌داند تا کی در سپاهان خواهم بود.

وی همچنین بیان داشت: بازی خوشامدگویی به آقای نیکفر بود، بابت کار سخت و تلاش فوق‌العاده زیاد آقای ساکت خیلی ممنون هستم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم؛ این پیروزی را به آقای ساکت تقدیم می‌کنم، مرد باشخصیت در باشگاه و شهر اصفهان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =