• ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
  • کد خبر: 46910
  • readingTime: ۱ دقیقه
منوچهر نیکفر

سرپرست باشگاه سپاهان دلیل رفتن ساکت از سپاهان را فقط قانون منع به کارگیری بازنشستگان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، منوچهر نیکفر اظهار کرد: مهمترین دلیل رفتن ساکت قانون منع به کارگیری بازنشستگان است و مدیریت جدید باشگاه راه او را ادامه می‌دهد.

‌ سرپرست باشگاه سپاهان با تشکر از زحمات ساکت اظهار داشت: کسی تلاش‌های ساکت برای ارتقای جایگاه سپاهان را فراموش نخواهد کرد و قطعا اگر مسئله منع به‌کارگیری بازنشستگان نبود، وی باقدرت به کار خود در سپاهان ادامه می‌داد.

وی ادامه داد: حضور بنده در باشگاه سپاهان در راستای ادامه مسیری است که توسط فولاد مبارکه و هیأت مدیره باشگاه ترسیم شده و ساکت نیز در همین مسیر قدم می‌گذاشت.

نیکفر خاطرنشان کرد: لازم است یادآوری کنم که حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه از باشگاه سپاهان نیز براساس مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در راستای اهداف تعیین شده همچنان ادامه خواهد داشت.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: مدیریت در باشگاه سپاهان مانند دو امدادی است و همه مدیران در مقاطع زمانی مختلف تنها برای پیشرفت این باشگاه کار کرده و خواهند کرد.

وی افزود: از اعضای خانواده بزرگ سپاهان، تیم های ورزشی، پرسنل، پیشکسوتان و سایر دلسوزان سپاهان درخواست دارم با همیاری و همکاری همیشگی خود، سپاهان را در پیشبرد اهداف متعالی خود یاری رسانند.

نیکفر بیان کرد: موفقیت یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار چهار رکن اصلی دارد که شامل هواداران، مربیان و بازیکنان، مدیریت باشگاه ‌و رسانه می‌شود. امیدوارم همه در کنار هم با همدلی و تلاش مضاعف بتوانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کرده و دل مردم شریف اصفهان و ایران را شاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =