لغو بازی سپاهان- الاتحاد به دلیل عدم حضورتیم عربستانی در زمین

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که پیگیر میزبانی دوباره سپاهان در نقش جهان هستند.

به گزارش ایراسین، هدایت‌الله ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امیدوارم بازی خوبی باشد. هواداران هم به خوبی از این بازی استقبال کرده‌اند. دیشب هم بازی خوبی از سپاهان و نساجی دیدیم. امیدوارم دو تیم سپاهان و پرسپولیس به دور بعدی صعود کنند و جایگاه ایران در فوتبال آسیا را مستحکم نگه دارند.

او درباره برنامه تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها افزود: خدا را شکر ما از همه فیفادی‌ها استفاده کردیم و به خواسته‌های کادر فنی رسیدگی کردیم. حدود یازدهم دی تیم به اردو و روز هجدهم دی به قطر می‌رود و یک بازی پشت درهای بسته مقابل اندونزی خواهد داشت. ممکن است که در فیفا دی اگر تیمی آزاد باشد، با آن کشور هم بازی کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره مشکل سنگ کلیه امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی گفت: ایشان در استراحت هستند و همه اعضای فدراسیون فوتبال با او در ارتباط هستند. امیدوارم هر چه زودتر برگردند.

ممبینی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان و پرسپولیس در مرحله حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان رقبایشان خواهند بود؟ گفت: ان‌شاءالله ما میزبانی را در کشورمان داشته باشیم و امیدوارم سپاهان بتواند در نقش جهان میزبانی کند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از VAR در داربی استفاده می‌شود؟ توضیح داد: اجازه بدهید که بحث‌های VAR را خیلی باز نکنیم. ما در حال پیگیری این موضوع هستیم. به موقع راجع به آن صحبت می‌کنیم. اینکه AFC اجاره کرده است یا نه، آنها با یک شرکت قرارداد بسته‌اند که لیگ قهرمانان آسیا را پوشش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =