معلولیت

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: زمینه همکاری و حمایت‌های بیشتر فولاد مبارکه به بهزیستی استان اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی فراهم شده که تامین اعتبار تهیه ۲۵۰ ویلچر برقی مددجویان تحت پویش «چرخ مهربانی» یکی از اقدامات حمایتی فولاد مبارکه است.

ناصر چاووشی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین ضمن تبریک ایام دهه فجر در خصوص اقدامات حمایتی فولادمبارکه اظهار کرد: با کمک فولاد مبارکه و سایر خیرین حداقل حدود ۲۵۰ ویلچر برقی تهیه و به بخشی از مددجویان با اولویت دانشجویان و دانش‌آموزان تحویل داده شد.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت‌گرفته، از میان ۱۱ هزار توانخواه جسمی-حرکتی در استان اصفهان، تعداد ۱۷۶۵ نفر از این عزیزان مشمول برخورداری از ویلچر برقی هستند و امروز تعداد ۲۵۰ عدد از آن‌ها با مشارکت فولاد مبارکه تأمین شد که امیدوارم بتوانیم نیاز همه آنان را در سال‌های آتی تأمین کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: بر خود لازم می‌دانم از شرکت فولاد مبارکه جهت مشارکت در این امر خیرخواهانه تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: امیدواریم که پاتیل‌های فولاد مبارکه همواره مملوّ از مواد مذاب باشد و بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات این شرکت در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از توان خواهان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =