معلولان

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: تهیه ۵ دستگاه خودروی ون مناسب‌سازی شده جهت استفاده معلولان با تأمین ۷۰ درصد هزینه توسط دولت و همچنین پیگیری و انجام مناسب‌سازی توسط تاکسیرانی و شهرداری اصفهان در هفته جاری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد یوسف زاده در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان اظهار کرد: مقرر شد طرح مناسب سازی و راهبردی شهر اصفهان در افق ۵ ساله برای برنامه‌ریزی هدف‌دار تهیه و تدوین شود.

وی بیان کرد: در این جلسه بر لزوم رعایت ضوابط، ایمن سازی پیاده‌روها جهت استفاده معلولان و اعمال قانون توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور تأکید شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان متذکر شد: همچنین مقرر شد از ۵ دستگاه خودروی ون مناسب‌سازی شده جهت استفاده معلولان که با تأمین ۷۰ درصد هزینه توسط دولت و همچین پیگیری و مناسب سازی توسط تاکسیرانی و شهرداری اصفهان تهیه شده، چهارشنبه هفته جاری رونمایی شود.

وی افزود: مطابق مصوبه هیأت وزیران وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و کشور و شهرداری‌ها مکلفند حسب مورد نسبت به مناسب‌سازی و دسترس پذیری کلیه پایانه‌‏ها، ایستگاه‌ها، تأسیسات سامانه‏‌ها و ناوگان حمل و نقل درون‏شهری و برون‏شهری، امکان بهره مندی این افراد از ناوگان حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی را فراهم کنند.

یوسف‌زاده ضمن اشاره به اینکه خودروهای مناسب‌سازی شده برای نخستین بار در سطح استان برای استفاده معلولان تهیه شده است، اظهار کرد: این خودروها برای استفاده درون و برون شهری در اختیار معلولان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =