یحیی پالیزدار-متافو

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه از برگزاری ششمین رویداد «فولادی‌شو» در پارک علم و فناوری هرمزگان با همکاری شرکت فولاد هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایراسین، یحیی پالیزدار مدیرعامل مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه از برگزاری ششمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی‌شو در هرمزگان خبر داد و گفت: این همایش ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری شرکت فولاد هرمزگان و پارک و علم و فناوری این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵ رویداد گذشته نشان داد که استعدادهای خوبی در سراسر کشور وجود دارد و فولاد مبارکه نیز به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در کشور به دنبال کشف این استعدادها و به‌کارگیری آن‌ها برای رفع نیازها و چالش‌های صنعت فولاد در حال و آینده است، تصریح کرد: صندوق سرمایه‌گذار خطرپذیر فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور، به دنبال تزریق امید به جامعه علمی و نخبگانی کشور است و در این راه از هیچ تلاش دریغ نمی‎‌کند.

گفتنی است رویداد ششم پس از برگزاری در مشهد، تهران، سمنان واصفهان، در حالی برگزار می‌شود که تعدادی از شرکت‌های شناسایی شده در دوره های اول تا پنجم، در آستانه انعقاد قرارداد با صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولادمبارکه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =