نصیری

رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان در مراسم پیش‌رویداد ششمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» گفت: شرکت فولاد هرمزگان کمک زیادی به اکوسیستم نوآوری کرده است. رویداد فولادی شو به نوعی شروع کار است و برای رسیدن به هدف نهایی راه زیادی در پیش داریم. صنایعی در آینده موفق‌تر خواهند بود که سریع‌تر وارد زیست‌بوم نوآوری شوند.

به گزارش ایراسین، علیرضا نصیری رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان،در مراسم پیش‌رویداد ششمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو»، بیان کرد: رویداد فولادی شو می‌تواند به آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان دانشگاهی از نیازهای فناورانه شرکت‌های فولادی منجر شود. در این رابطه صنعت به دنبال معرفی نیازهای خود به شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان است. صنعت فولاد در استان هرمزگان یکی از صنایع پیشرو در زمینه استفاده از نوآوری‌ها هستند. به طوری که شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان هرمزگان با اکوسیستم‌های مختلف تماس دارند.

وی افزود: فولاد هرمزگان کمک زیادی به اکوسیستم نوآوری کرده است. باید توجه داشت که رویداد فولادی شو به نوعی شروع کار است و برای رسیدن به هدف نهایی راه زیادی در پیش داریم. صنایعی در آینده موفق‌تر خواهند بود که سریع‌تر وارد زیست‌بوم نوآوری شوند و هیچ راهی جز این وجود ندارد؛ زیرا تمام صنایع موفق دنیا به تحقیق و توسعه اهمیت زیادی می‌دهند. البته سهم فناوری در اقتصاد کشور ما هنوز بسیار کم است و با برگزاری این رویدادها از سوی صنایع فولادی، می‌توان امیدوار بود اکوسیستم نوآوری در آینده سهم بزرگی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =