• ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
  • کد خبر: 46601
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولادی شو فولاد هرمزگان

همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو»، ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو»، ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ در هرمزگان برگزار می‌شود.

رویداد ششم پس از برگزاری در مشهد، تهران، سمنان و اصفهان در حالی برگزار می‌شود که تعدادی از شرکت‌های شناسایی شده در دوره های اول تا پنجم، در آستانه انعقاد قرارداد با صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولادمبارکه هستند.

این رویداد با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری استان‌های جنوب کشور به‌منظور سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد در شرکت‌های توانمند برگزار خواهد شد.

محورهای این رویداد عبارتند از، اقتصاد چرخشی (انرژی، آب، فراوری ضایعات و محصولات جانبی، فراوری گازهای خروجی)، تولید فولاد سبز (کاهش نشر گازهای گلخانه‌ای)، انقلاب صنعتی چهارم (رباتیک، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، پهپادها، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، پرینت سه‌بعدی، بلاک‌چین، اینترنت اشیا)، پرعیارسازی مواد معدنی کم‌عیار، تأمین مواد مصرفی نوین (متالورژیکی/ شیمیایی)، تأمین تجهیزات و فرایندهای نوین قابل به‌کارگیری در صنعت فولاد، تولید محصولات فولادی پیشرفته و فراتر از صنعت فولاد.

شایان ذکر است، این همایش بزرگ‌ترین فرصت برای تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالین زیست‌بوم نوآوری جنوب کشور خواهد بود که به میزبانی پارک علم و فناوری هرمزگان و با حمایت فولاد هرمزگان برگزار می‌شود.

ششمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =