• ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
  • کد خبر: 46530
  • readingTime: ۱ دقیقه
رامین رضاییان

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنیم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم؛ مطمئنم بچه‌های ما به این زودی عقب نمی‌کشند.

به گزارش ایراسین، رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نیروی هوایی عراق اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود؛ به تیمم تبریک می‌گویم؛ سرمربی تیم به خاطر زحماتی که می‌کشند و هوادارانی که لیاقتشان بود در شهر خودمان میزبانشان باشیم.

وی ادامه داد: خوشحالم امروز به پیروزی رسیدیم و دل آن‌ها را شاد کردیم، دست تک تک هوادارانی که در این شرایط کنار تیم بودند و حمایت کردند، می‌فشارم.

رضاییان تصریح کرد: داور امروز یکی از بهترین داوران آسیاست و در صحنه دوم شاید می‌توانست که صحنه را چک کنند؛ شاید بتواند قرمز هادی محمدی برگردد و امیدوارم قضاوت‌ها منصفانه باشد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: بازی را بردیم و به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم و برای بازی سخت خودمان آماده می‌شویم.

وی در مورد بازی با الاتحاد گفت: در بازی الاتحاد با تمام وجود بازی می‌کنیم؛ به خاطر اتفاقی که افتاد؛ این اتفاق یکی از بدترین روزهای زندگی من بود؛ بعد بازی یادم می‌آید در ازبکستان صحبت این بود که این جو را دوباره در اصفهان درست کنیم اما متأسفانه نتوانستیم دیگر در اصفهان میزبان مسابقات باشیم.

رضاییان یادآور شد: با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنیم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم؛ مطمئنم بچه‌های ما به این زودی عقب نمی‌کشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =