• ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
  • کد خبر: 46360
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد کریمی

محمد کریمی در مصاف با استقلال خوزستان با یک پاس مهندسی‌‎شده زمینه ساز گل دوم تیمش شد.

به گزارش ایراسین، سپاهان روز گذشته دیدار بسیار سختی را در ورزشگاه غدیر اهواز پشت سر گذاشت، اما به لطف دبل غیرمنتظره آریا یوسفی که به جای رامین رضائیان در پست دفاع راست بازی کرد و همینطور نمایش سایر بازیکنان باتجربه تیم توانست از جهنم اهواز با ۳ امتیاز سرنوشت‌ساز بیرون بیاید و در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. هر چند امروز آنها با توجه به نتایج کسب شده در سایر مسابقات به رتبه سوم رفتند اما با روحیه بسیار خوبی آماده بازی بعدی برابر نیروی هوایی می‌شوند که تمام بازیکنان در دسترس مورایس هستند.

اگرچه آریا یوسفی در این مسابقه درخشید، اما به سادگی نمی‌توان از نقش کاپیتان تیم سپاهان که به خوبی توانست هم‌تیمی‌هایش را در غیاب ملی‌پوشان در زمین راهبری کند، گذشت.

محمد کریمی علاوه بر اینکه به خوبی توانست وظیفه کاپیتانی را در زمین پیاده کند، روی گل دوم مسابقه هم از زمین خودی با یک پاس دقیق آریا یوسفی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا پس از دقیقه ۱۳ که گل اول به ثمر رسیده بود و تا دقیقه ۳۲ بازی دوباره متعادل شده بود، اختلاف دو برابر شود.


استقلال خوزستان در نیمه دوم بر بازی غالب شد و شاید اگر شاگردان مورایس موفق به ثبت گل دوم نمی‌شدند، نمی‌توانستند با ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند، تا علاقمندان به سپاهان بیشتر به ارزش پاس محمد کریمی که یادآور پاس‌های دقیق و سانتی‌متری محرم نویدکیا اسطوره اصفهانی‌ها بود، پی ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =