مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۲

رئیس اداره امور فرهنگی فولاد مبارکه گفت: جشن تقدیر از منتخبان فرزندان خانواده فولاد مبارکه در کنکور ۱۴۰۲ با هدف همدلی و ایجاد حس وفاداری در بین خانواده‌ها برگزار شد.

محمد سامونی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین در حاشیه مراسم تقدیر از منتخبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ خانواده فولاد مبارکه اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های جدید شرکت و منویات مدیر عامل، تصمیم بر آن شد تا با همکاری اداره آموزش فولاد این برنامه در راستای انتقال حس وفاداری و همدلی برگزار شود.

وی ادامه داد: هزار نفر از همکاران شرکت فولاد مبارکه با خانواده‌های خود مهمان این برنامه شدند که درصد بسیاری از آنها دارای فرزندان قبول شده در کنکور کارشناسی و کاردانی و تعدادی از آنها در مقطع ارشد و دکتری هستند.

رئیس اداره امور فرهنگی فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: در این برنامه استاد طاهری در رشته آینده پژوهی از اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان، علیرضا کاظمی معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی معاون سرمایه فولاد مبارکه و ‌ابراهیم کاظمی مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه از مدعوین بودند.

وی با بیان اینکه ورود به دانشگاه زمان منحصربه فردی برای فرزندان خانواده‌ها به شمار می‌آید، گفت: تعداد قابل توجهی از منتخبان کنکور از خانواده فولاد جزو ممتازان و رتبه‌های زیر ۱۰۰ و رشته‌های خوب دانشگاهی هستند و تقدیر از آنها باعث ایجاد انگیزه برای خانواده‌ها می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =