ایریسا

سیستم مکانیزه برنامه‌ریزی حمل و ارسال محصول برای اولین بار در گروه شرکت‌های فولادمبارکه و در شرکت ورق خودرو با تلاش کارشناسان گروه تخصصی فروش و حمل معاونت سیستم‌های اطلاعاتی شرکت ایریسا راه اندازی شد.

به گزارش ایراسین، سیستم مکانیزه برنامه ریزی حمل و ارسال محصول برای اولین بار در گروه شرکت‌های فولادمبارکه و در شرکت ورق خودرو با تلاش کارشناسان گروه تخصصی فروش و حمل معاونت سیستم‌های اطلاعاتی شرکت ایریسا راه اندازی شد.
در این سیستم امکان ساخت برنامه‌ریزی حمل اتوماتیک به دو روش انجام می‌شود. در روش اول موقعیت با مشخص نمودن کلاف‌های پیشنهادی قابل بارگیری برای هر کامیون ایجاد می‌شود و در روش دوم برای مشتریان خاص، درخواست ایجاد شده و از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی می‌شود که وی می‌تواند با تعیین آدرس و باربری درخواست ایجاد شده را تبدیل به موقعیت کند. در هر دو روش پس از تخصیص بار به صورت اتوماتیک از طریق پیامک به باربری اطلاع رسانی می‌شود.
با کنترل ظرفیت و همچنین کنترل توقفات احتمالی، نوبت در انبارهای مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت فعال شده و باربری‌ها به‌صورت آنلاین با ثبت اطلاعات راننده و کامیون اقدام به دریافت نوبت می‌کنند. شایان ذکر است نوبت دریافت شده یا نوبت لغو شده از طریق پیامک به راننده اطلاع رسانی می‌شود. در این سیستم امکان کنترل عملکرد باربری‌ها جهت تشویق یا جریمه بر اساس کارکرد آنها در تعداد نوبت‌های گرفته شده یا نوبت‌های تاریخ‌گذشته یا موقعیت‌های بدون نوبت وجود دارد؛ پس از مراجعه راننده در نوبت تعیین شده به درب کارخانه کلیه عملیات ورود، توزین، بارگیری و خروج با استفاده از بارکدخوان کارت ملی یا بارکد ثبت شده در حواله انجام می‌شود.
مزایای راه‌اندازی این سیستم عبارتند از، جلوگیری از اتلاف وقت در مراجعه به کارخانه و کاهش مدت زمان بارگیری رانندگان، به حداقل رساندن تجمعات رانندگان در مراحل مختلف بارگیری، امکان ایجاد عدالت در دریافت بار و توزیع بار بین باربری‌های مختلف و رانندگان، به صفر رساندن خطاهای کاربری با توجه به مکانیزه نمودن تمام مراحل حمل و افزایش تناژ ارسال محصول.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =