زینلیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طرح ترافیکی هندسی پل زندان که از مطالبات اصلی مردم در شهر ابریشم است، حداکثر ظرف سه ماه آینده با هماهنگی میان شهرداری شهر ابریشم و اصفهان اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهران زینلیان ظهر چهارشنبه یکم آذرماه اظهار کرد: در آستانه سفر استاندار اصفهان به شهرستان فلاورجان نشستی را با حضور بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان فلاورجان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان داشتیم.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۳۰ مصوبه در حوزه عمرانی و زیرساختی شهرستان فلاورجان به تأیید و تصویب اعضا رسید و تلاش شد نگاه ویژه‌ای به مشکلات چندین ساله این شهرستان که زمین مانده و باعث نارضایتی مردم شده است داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از جمله مصوبات این نشست می‌توان به ساماندهی پل تاریخی فلاورجان اشاره کنیم که از مطالبات عمومی مردم شهرستان و دوستداران میراث فرهنگی در استان است.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شد با طراحی شهرداری فلاورجان و مشارکت شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و ذوب آهن این پل تاریخی با اجرای پل جدید، ساماندهی، نوسازی و بهسازی شود و از تردد خودروها نیز بر این اثر جلوگیری و به صورت پیاده‌راه مورد استفاده قرار بگیرد.

زینلیان متذکر شد: در مورد طرح ترافیکی هندسی پل زندان که از مطالبات اصلی مردم در شهر ابریشم است نیز مقرر شد حداکثر ظرف سه ماه آینده با هماهنگی میان شهرداری شهر ابریشم و اصفهان اصلاح شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بخش گسترده‌ای از رینگ چهارم شهر اصفهان در شهرستان فلاورجان و شهر ابریشم قرار دارد، مقرر شد توافقات اصلی در این خصوص انجام و حسب گزارش کارشناسی و توافقات، آزادسازی مسیر رینگ چهارم انجام شود وآزادسازی جاده ۳۵ متری به سمت پیربکران از دیگر مصوبات این نشست بود که با توافقات ایجاد شده میان شهرداران مرتبط و اداره کل راه و شهرسازی استان مقرر شد این آزادسازی در اسرع وقت انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: در خصوص مقاوم سازی پل زهکش نکوآباد زازران نیز مصوب گردید با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای تا دو ماه آینده این طرح نهایی و نهایتاً تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ توسط شهرداری زازران اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در مورد ایمن سازی جاده‌های کنارگذر و دسترسی روستاها در مجاورت خطوط راه‌آهن نیز تصمیم‌گیری شد تا دهه فجر امسال این ایمن سازی تکمیل شود.

زینلیان با تأکید بر ایمن سازی کانال‌های آب در سطح شهرستان فلاورجان، گفت: در این راستا مقرر شد تا دو ماه آینده ایمن سازی کانال‌های آب توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان انجام شود و تجهیز و لایروبی چاه‌های آب و اجرای شبکه آبیاری فضای سبز در شهرهای شهرستان نیز مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد لیست این موارد ۲۴ ساعت پس از نشست، به شرکت آب منطقه‌ای ارسال و ظرف مدت یک هفته مجوزات لازم صادر شود.

وی با اشاره به تکمیل پروژه نیمه تمام کمربندی _ پل خلیج فارس نیز، اظهار کرد: این پروژه تا شهریور ماه ۱۴۰۳ توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =