• ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
  • کد خبر: 46154
  • readingTime: ۱ دقیقه
کامران وکیل

کامران وکیل، نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی گفت: کمیسیون معدن باید کارگروه های تخصصی داشته باشد و موارد خاص را شناسایی کنند.

به گزارش ایراسین، کامران وکیل نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران، با اشاره به برخی مشکلات در بخش معدن در جلسه کمیسیون معدن و صنایع معدنی اظهار کرد: کمیسیون باید کارگروه های تخصصی داشته باشد و موارد خاص را شناسایی کنند.

وی افزود: موارد عجیبی در بخش معدن دیده می شود. به عنوان مثال فردی در راستای جلوگیری از خام فروشی برای ایجاد کارخانه فروسیلیس اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است اما محیط زیست در نهایت اعلام کرده است این کارخانه جز صنایع آلاینده بوده نمی‌تواند در این منطقه فعالیت داشته باشد.

وکیل زاده تصریح کرد: رفتارهایی که با فعلان اقتصادی می شود بسیار عجیب است. به عنوان مثال، معدنی در اسفراین در مزایده ها واگذار شده، در انتها ایمیدرو اعلام کرده است این منطقه جز محدوده های امید بخش ما بوده است. الفبای صحبت با سرمایه گذاران تغییر کرده است. خواهش داریم کارگروه حقوقی کمیسیون با شرح وظایف ایجاد و فعالیت های خود را ارتقا دهد. باید کارگروهی به سبک اورژانس کسب و کار ایجاد و به صورت هفتگی جلسه و به مواردی این چنینی وارد شود تا بتوان مشکلات را حل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =