تجلیل از ورق خودرو

در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به‌عنوان صادرکننده نمونه استان در سال ۱۴۰۱ قدردانی شد.

به گزارش ایاسین، در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان چهارمحال و بختیاری که شامگاه چهارشنبه ۲۴ آبان ماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس خانه صمت ایران، استاندار، صنعتگران و معدن‌کاران در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به‌عنوان صادرکننده نمونه استان در سال ۱۴۰۱ قدردانی شد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، پس از دریافت این لوح تقدیر بابیان این‌که شرکت ورق خودرو در سال گذشته بیش از ۱۶ هزار تن محصولات کیفی خود را به بازارهای جهانی صادر کرده است، گفت: این میزان صادرات که به‌موازات تأمین حداکثری نیاز بازارهای داخلی انجام‌شده است، گام مهمی در صادرات و ارزآوری در شرایط تحریم کشور است.

حمید شجاعی اظهار کرد: این شرکت از ابتدای تأسیس تاکنون، همواره در راستای سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، صادرات و ارزآوری را در دستور کار داشته است و در همین راستا طی سال گذشته بیش از ۱۶ هزار تن محصول به بازارهای خارجی صادر کرده است.

وی با اشاره به اهمیت صادرات در شرایط تحریم تصریح کرد: شرکت ورق خودرو ضمن تأمین نیاز صنایع داخلی و پایین‌دستی به‌ویژه صنایع خودرو و لوازم‌خانگی کشور، از صادرات محصولات به‌عنوان یک فرصت برای ارزآوری و فراهم کردن زمینه رشد بهره برده است.

گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، تنها تولیدکننده ورق گالوانیزه کشور و از شرکت‌های گروه فولاد مبارکه است که به‌صورت تخصصی به تولید گریدهای ویژه موردنیاز صنعت خودروسازی می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =