• ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
  • کد خبر: 46066
  • readingTime: ۱ دقیقه
مجتمع فولاد خراسان

واحد فولادسازی فولاد خراسان توانست رکورد مجموع تولید ۴ هزار و ۲۵۲ تن شمش را در یک شبانه روز کاری ثبت کند و رکورد پیشین این ناحیه را که در دی ماه ۱۳۹۷ ثبت شده بود، ۳۴ تن ارتقا دهد.

به گزارش ایراسین، به گفته معاون بهره‌برداری فولاد خراسان، نیروهای واحد فولادسازی این مجتمع روز پنج‌شنبه ۲۵ آبان ماه موفق شدند رکورد مجموع تولید ۴ هزار و ۲۵۲ تن شمش را در یک شبانه روز کاری ثبت کرده و رکورد پیشین این ناحیه را که در دی ماه ۱۳۹۷ ثبت شده بود، ۳۴ تن ارتقا دهند. این موفقیت در حالی رقم خورد که کارکنان واحد فولادسازی شماره ۲، در همین روز با تولید ۲هزار و ۲۲۳ تن شمش، رکورد قبلی خود را ۲۳ تن ارتقا دادند.

معاون بهره‌برداری فولاد خراسان شکستن رکوردهای روزانه تولید را بیش از هر چیز ناشی از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان، آماده به کاری بالای تجهیزات و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید دانست.

فضیلتی با بیان این که رکورد پیشین تولید روزانه شمش فولادی، ۳۴ تن ارتقا یافته افزود: این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید روزانه مجموع دو واحد فولادسازی، با ۴ هزار و ۲۱۸ تن، در دی ماه سال ۱۳۹۷ ثبت شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =